پلمب یک واحد گردشگری در قزوین

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از پلمب یک واحد گردشگری و جلوگیری از ادامه فعالیت آن تا اطلاع ثانوی خبر داد.

نادر محمدی معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: به دنبال بازدید مستمر بازرسان کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان برای ارزیابی نحوه ارائه خدمات و جلوگیری از تخلفات احتمالی، واحد‌های پذیرایی (رستوران، فست فود) یک مجتمع خدماتی‌رفاهی بین‌راهی به دلیل عدم برخورداری از پروانه بهره‌برداری تا اطلاع ثانوی پلمپ و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

وی اظهار داشت: برخورداری از پروانه بهره برداری، از شرایط مهم ارایه خدمات به گردشگران و مسافران از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین افزود: نظارت بازرسان کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان تا برقراری شرایط عادی به صورت مستمر و با جدیت ادامه خواهد داشت و بدون شک با موارد تخلف در واحد‌ها برابر قانون برخورد خواهد شد.

این مسوول یادآور شد: هم‌استانی‌ها و گردشگران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های گردشگری از طریق تماس با تلفن گویای ۰۲۸۳۳۶۸۵۰۲۴ و سامانه ملی ۰۹۶۲۹ شکایات خود را ثبت نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.