فراخوان اعزام مشمولان زنجانی درشهریور ۱۴۰۱

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت:مشمولانی که دارای برگ آماده هستند،رأس ساعت۷صبح روز سه شنبه یکم شهریور به خدمت سربازی اعزام می شوند.

سرهنگ ندرلو گفت: مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی، دیپلم و زیر دیپلم که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور ماه ۱۴۰۱ می‌باشند، راس ساعت ۷ صبح روز سه شنبه یکم شهریور در محل معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان حاضرشده تا به خدمت سربازی اعزام شوند. 

او افزود: مشمولان باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) محل سکونت، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابرطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: عدم حضور به موقع در زمان و محل تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آن ها در بر خواهد داشت.

سرهنگ ندرلو گفت: مشمولانی که در مهلت تعیین شده جهت اعزام به خدمت مراجعه نکنند، برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی، با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی و وابسته و نهاد‌های قانونی، عدم صدور پروانه کسب مواجه خواهند شد.

او ادامه داد: طبق ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آن ها در زمان صلح تا ۳ ماه باشد، ۹۰ روز اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آن ها در زمان صلح بیشتر از ۳ ماه باشد تا ۱۸۰ روز اضافه خدمت خواهند داشت، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال می‌باشد، علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، مشمول فراری نیز محسوب شده و به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹، واکسن مننژیت و دوگانه، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند: تأهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

او افزود: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.