ثبت نام بیش از ۲۹ هزار قزوینی در سامانه سماح

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی استان قزوین از ثبت نام ۲۹ هزار و ۲۰۰ نفر قزوینی به صورت پیش ثبت نام در سامانه سماح برای مراسم پیاده روی اربعین امسال خبر داد.

حجت الاسلام عباس افشار مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی استان قزوین گفت: ۲۹ هزار و ۲۰۰ نفر قزوینی به صورت پیش ثبت نام و ۸ هزار نفر به طور قطعی در سامانه سماح برای مراسم پیاده روی اربعین امسال شرکت کردند.

حجت الاسلام افشار افزود: به دلیل گرمای هوا، زائران سفر را سه یا چهار روزه انجام دهند و به تدریج از ۲۰ الی ۲۵ روز قبل از اربعین سفر را آغاز نمایند تا سلامت خود و سفر تامین شود.

وی اضافه کرد: همچنین ۷۰۰ محفل انس با قرآن در اربعین در کشور عراق توسط کمیته مرکزی برگزار می‌شود و ۶۰ موکب استان در اربعین در کشور عراق برپا می‌شود که هر کدام یک مسئول فرهنگی دارد.

مسئول کمیته فرهنگی وآمورشی ستاد اربعین حسینی استان قزوین عنوان کرد: هفدهم شهریور ماه زیارت اربعین از بلندگوی تمام ادارات پخش شود.

به گفته وی، همچنین فضاسازی شهر، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری سوگواره عکس اربعین از استان قزوین در سطح کشور در روز اربعین از برنامه‌های این کمیته است.

مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی استان قزوین در ادامه گفت: یک تیم رسانه‌ای با همکاری بعثه مقام معظم رهبری برای انتشار اخبار اربعین از آغاز سفر تا پایان فعال خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار