۷۷ پروژه در هفته دولت در زرند افتتاح می‌شود

فرماندار زرند گفت: در هفته دولت ۷۷ پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در زرند با هزینه‌ای بالغ بر ۹۳ هزار میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

سید رضا حسینی نژاد ، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت فرصتی مغتنم برای ارائه عملکرد دولت و نظام به مردم است بنابراین مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با بهره‌گیری از ظرفیت روابط‌عمومی‌ها و اصحاب رسانه این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار زرند تصریح کرد: در هفته دولت امسال، ۷۷ پروژه مختلف عمرانی، صنعتی، معدنی، راه، آب شهری و روستایی، ورزشی، مخابرات، تولیدی، خدماتی، بهداشتی، راه آهن، دامداری، کشاورزی، آسفالت معابر و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۹۳ هزار میلیارد ریال افتتاح  یا کلنگ‌زنی می‌شود که این اعتبارات نسبت به سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

حسینی نژاد افزود: ۷۰ درصد طرح‌ها در مناطق روستایی و ۳۰ درصد در مناطق شهری قرار دارند.

فرماندار زرند مهم‌ترین و بزرگترین پروژه‌ها را بهره برداری از کارخانه کنسانتره سنگ آهن یک میلیون تنی مجتمع صنعت و معدن ذوب آهن جنوب شرق ایرانیان (سادات سیریز) در شهر سیریز از توابع بخش یزدان آباد با ۳۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و هزینه ۲۳ هزار میلیارد ریال، بهره‌برداری رسمی از نیروگاه ۴۸۸ مگاواتی سیکل ترکیبی علی آباد علیا با ۲۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و هزینه ۵۰ هزار میلیارد ریال و بهره برداری از طرح تعویض و بازسازی خطوط راه آهن سیریز-گل زرد به طول ۱۰۰ کیلومتر با اعتبار ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، عنوان کرد.

وی همچنین عنوان کرد: بیشترین اعتبارات ذکر شده در حوزه صنعت و معدن شهرستان به مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال می‌باشد.

به گفته حسینی نژاد طرح‌های فوق در قالب ١٠ پروژه کلنگ زنی و ۶۷ طرح مورد افتتاح قرار می‌گیرند که با بهره برداری داری از آن‌ها، ۳ هزار نفر اشتغال مستقیم و پایدار ایجاد و ۱۰۰۰ خانوار شهری و روستایی از مزایای آن‌ها بهره مند می‌شوند.

برچسب ها: هفته دولت ، کلنگ زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار