مسابقات فوتبال قهرمانی پیشکسوتان استان اردبیل برگزار می‌شود

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: در راستای ارج نهادن به پیشکسوتان فوتبال استان مسابقات قهرمانی فوتبال پیشکسوتان استان برگزار خواهد شد.

صمد نوتاش گفت: در راستای ارج نهادن به پیشکسوتان فوتبال استان مسابقات قهرمانی فوتبال پیشکسوتان استان اردبیل از اواسط شهریورماه برگزار می‌شود و در این مسابقات ۱۲ تیم از مناطق مختلف استان حضور خواهند داشت.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل با اشاره به این که قرعه کشی این مسابقات در محل هیات فوتبال استان اردبیل برگزار شد گفت: این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

نوتاش می‌گوید: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شور و نشاط در بین پیشکسوتان فوتبال و قدردانی از زحماتی که این پیشکسوتان برای رشد و توسعه فوتبال استان داشته اند.

او گفت: در پایان این مسابقات از تیم‌های برتر و پیشکسوتان تجلیل می‌شود و پیشکسوتان فوتبال استان اربیل که دار فانی را وداع گفته اند نام و یادشان گرامی داشته می‌شود.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل می‌گوید: پیشکسوتان فوتبال سرمایه‌ها و افتخارات فوتبال استان اردبیل هستند و هیات فوتبال استان برای رشد و توسعه فوتبال استان اردبیل همیشه از تجربیات و دانش این پیشکسوتان استفاده می‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.