توقیف کامیون حامل ۹۰ بشکه ۲۲۰ لیتری سوخت قاچاق در هرمزگان

با هوشیاری ماموران گشت پلیس راه هرمزگان یکدستگاه کامیون کشنده کمپرسی حامل ۹۰ بشکه ۲۲۰ لیتری سوخت قاچاق شناسایی و توقیف شد.

 رییس پلیس راه استان در تشریح جزئیات این خبر گفت: تیم گشت پلیس راه بندرعباس میناب روز گذشته حین گشت زنی در محور بندرعباس به میناب به یکدستگاه کامیون کشنده و فاقد پلاک مشکوک شده و با توجه به نداشتن پلاک قسمت کشنده دستور توقف دادند.

او گفت: رانند کامیون بدون توجه به دستور پلیس و علایم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه مرکزی و حضور به موقع یک واحد گشت دیگر، کامیون متوقف و جهت بررسی از راننده مدارک درخواست شد که راننده با ارائه بارنامه مربوط به کود ارگانیک مربوط به چند روز گذشته از مبدا استان خراسان به مقصد استان هرمزگان بندرعباس قصد گمراه کردن ماموران را داشت که این اقدام راننده موجب ظن ماموران به قاچاق بودن محموله گردید.

سرهنگ مهدی نیکبخت گفت: طی بررسی و بازرسی دقیق از کامیون تعداد ۹۰ بشکه ۲۲۰ لیتری به میزان ۲۰ هزارلیتر گازوئیل قاچاق که بطرز ماهرانه به وسیله کاه و علف خشک در قسمت بار کامیون پوشانده شده بودند کشف و ضبط شد.

رییس پلیس راه استان هرمزگان گفت: راننده خودرو در بازجویی بعمل آمده لب به اعتراف گشوده و معترف شد بار قاچاق را از مبدا استان اصفهان بار گیری و قصد داشته محموله سوخت را در یکی از روستا‌های تابعه بندرعباس تخلیه کند که با هوشیاری و دقت نظر گشت پلیس راه و حضور به موقع همکاران انتظامی این محموله توقیف و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.