صعود شاگردان وکیلی به فینال قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل هند در مسابقات قهرمانی مردان آسیا، به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در بازی دوم مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا که امروز یک‌شنبه ۳۰ مرداد برگزار شد با غلبه بر هند به فینال رسید.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران، مثل دیدار‌های قبلی از طا‌ها بهبودنیا، عمران گوگجلی، محمد مانی علیخانی، محمدرضا آل جلیل، سیدمتین حسینی، آرمین قلیچ نیازی و سیدمرتضی طباطبایی (لیبرو) برای شروع بازی استفاده کرد.

شاگردان وکیلی در این دیدار بدون دردسر خاصی و با ارائه یک بازی برتر با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ رقیب خود را شکست داده و حریف ژاپن در فینال شدند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران تا کنون هشت بار در دیدار نهایی این رقابت‌ها حضور یافته است و سال ۲۰۲۲ برای نهمین بار به دیدار نهایی راه می‌یابد. هفت مدال طلا و مقام قهرمانی و دو مدال نقره و برنز از جمله افتخارات والیبال ایران در این رده سنی آسیاست.

دیدار‌های پایانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا، فردا دوشنبه برگزار می‌شود.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا که از روز دوشنبه ۲۴ مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است، فردا (دوشنبه ۳۱ مرداد) با معرفی تیم‌های اول تا هشتم به پایان می‌رسد.

تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی، ایران و هند به عنوان چهار تیم برتر این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار