تماس با سامانه ۱۲۲ شش برابر هفته پیش

مدیر مرکز ارتباطات شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تا هفته پیش روزانه ۲ هزار تماس تلفنی داشتیم و بیشتر تماس‌ها مربوط به شکستگی لوله‌ها و قبوض مشترکان بود.

مسعود محمدی گفت: تعداد تماس‌های این مرکز به ۱۲ هزار تماس رسیده است و بیشتر مردم از کمبود فشار آب، نرسیدن آب به طبقات بالا و تاخیر از زمان سهمیه بندی آب گلایه دارند.

او گفت: در سامانه ۱۲۲ مناطق شهر همدان به دو گروه الف و ب تقسیم شده است و کنترل آب در ساعت ۸ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۲۱ مدیریت می‌شود.

سخنگوی صنعت آب استان همدان هم گفت: هم اکنون آبرسانی‌ها در استان از چاه‌ها و ۱۳ مخزن و با هزار و ۲۰۰ کیلو متر شبکه آب انجام می‌شود.

حمید عزیزی متواضع گفت:هم اکنون ۶ ساعت کاهش فشار آب را در استان علاوه بر دوره‌های قطعی‌ها داریم و با توجه به خطوط لوله زیاد در سطح شهر همدان زمان آبررسانی به مناطق متفاوت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.