مرز شلمچه آماده میزبانی از زائران به صورت شبانه‌روزی است

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: هیچ مشکلی در مرز شلمچه برای تردد زائر وجود ندارد و مرز اکنون باز است .

نادر عمیدزاده فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به آمادگی کامل برای میزبانی از زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه گفت: مرز اکنون باز است و زائران می‌توانند به صورت شبانه‌روزی تردد کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در مرز شلمچه برای تردد زائر وجود ندارد، عنوان کرد :ستاد ملی، استانی و شهرستانی اربعین حسینی و همچنین استان‌ها و شهرهای معین از مدت‌ها قبل کار فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم جهت تردد آسان و روان زائران اربعین حسینی را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: امسال با توجه به گرمای هوا، برای نخستین‌بار در مسیر منتهی به مرز شلمچه احداث سایبان و مه‌پاش در دستور کار قرار گرفت، از طرفی دیگر تمامی مواکب مجهز به سیستم خنک‌کننده خواهند شد.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: امسال نیز سیستم فاضلاب مسیر مواکب در مرز شلمچه انجام شد که از اقدامات خوب زیرساختی به حساب می‌آید.

عمیدزاده با اشاره به همت و تلاش جدی و قابل تقدیر مواکب برای میزبانی از زائران اربعین حسینی، بیان کرد: دولتی‌ها باید در این آزمون مهم، توجه جدی به زیرساخت‌ها داشته باشند، مواکب کار پذیرایی و اسکان زائر را انجام می‌دهند اما دستگاه‌ها باید از این امر حمایت و پشتیبانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.