در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح شد؛

تصویب قواعدی برای جلوگیری از رانت‌خواری و مقابله با سودجویان

شورای عالی هماهنگی اقتصادی موضوع تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی زراعی را بر اساس گزارش دادستان کل کشور بررسی و قواعدی را برای مقابله با سودجویان تصویب کرد.

به موجب مصوبه جلسه عصر شنبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران سه قوه و دیگر اعضا برگزار شد، کارفرمایانی که کارگران شاغل خود را افزایش دهند از بخشودگی جرائم بدهی به سازمان تامین اجتماعی برخودار خواهند شد.

در این جلسه همچنین گزارشی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی گزارشی درباره اجرای قانون ساماندهی مودیان و پایانه‌های فروشگاهی ارائه شد که بر اساس آن با تلاش مجدانه سازمان امور مالیاتی کشور این سامانه هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا نیز با پیشنهاد اجرای تدریجی اشتراک مودیان برای صدور صورتحساب‌های الکترونیکی و ارائه تمهیدات و تسهیلات لازم برای رفع دغدغه مودیان موافقت کرد که بخشودگی جرائم تاخیر در پرداخت را نیز شامل می‌شود.

در این جلسه رئیس مجلس شورای اسلامی اصلاح نظام مالیاتی کشور را یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین کارهای دولت سیزدهم دانست و گفت: این اقدام ارزشمند از خدمات کم‌نظیر در دوران پس از انقلاب اسلامی و گامی در جهت انضباط مالی و تحقق نظام مالیاتی عادلانه به شمار می‌آید.

شورای عالی هماهنگی اقتصادی همچنین موضوع تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی زراعی و باغ‌ها را بر اساس گزارش دادستان کل کشور بررسی و روش‌مند کردن قواعدی را برای جلوگیری از رانت‌خواری و مقابله با سودجویان به تصویب رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
رانت خواری از خصوصی سازی شروع شده بعد می خواهندجلوش هم گرفته شود جک باحالی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
جناب رییسی یسری زمین های کشاورزی هم دیگه قابلیت کشت ندارن چون یا آب نیست یا کیفیت زمین پایینه و کشاورزی اقتصادی نیست. لطفا اجازه بدین این زمین ها در حریم شهرها به بافت شهری اضافه شوند تا با افزایش عرضه زمین قیمت زمین و مسکن به تعادل برسه. لطفا جلوی بلند مرتبه سازی ها رو هم بگیرین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
اگر مثل اوایل انقلاب اعدام اختلاس گران و اخلال گران در نظام اقتصادی و مفسد فی الارض شکل بگیرد .دیگر کسی جرات نمی کند که انتصاب فامیلی و رشوه دادن به مسولین استانی و زدوبند وباند و باند بازی راه بندازد ومثل تاج و امثالهم دوباره هوای ریاست هم داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
جوانان نخبه حق دارند که به شغل ریاست جمهوری علاقه مند باشند . موقعی که شما به افزایش حقوق و ارزانی علاقه نشان نمیدهید در این وضعیت شک و ابهام ایجاد می‌شود که چرا شما از افزایش حقوق و ارزانی می‌ترسید. خب اگر ترسو نبود اکنون حقوق ها زیاد شده بود و وضعیت اقتصادی خیلی بهتر بود. وقتی که شما نمی‌توانید از پژو پارس خرید معلمان خوشحال شوید هیچکی نیز از مسؤلیت شما خوشحال نمی‌شود ‌.
جوانانی صالح هستند که اگر رئیس جمهور شوند بسیار ممتاز خواهند بود .شما از ریاست‌جمهوری و مسؤلیت جوانان می‌ترسید چون آنها نخبه هستند و زود کمک های ممتازی فراهم می‌نمایند.
اگر تعداد نفرات هر کلاس درسی ۱۵ نفر تعیین شود آموزش و پرورش می‌تواند ۱ میلیون نفر به عنوان معلم استخدام نماید .بیشتر کلاس ها ۳۰ نفر هستند که از نظر پزشکی باید ۱۵ نفر باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
صنایع فولاد اصفهان بزرگترین راندخواری ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
مافیای خودرو بیخ گوشتان هست اگر راست می گویید جلوشو بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
راست میگن قانون به مقدار لازم هست ولی در اجرا ونظارت باید کسانی باشند که واقعا پاک دست باشند وقتی ناظر مشکل داشته باشه میشه این
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۱۳:۳۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
رییس‌جمهور محترم قوانینی وضع کنید هیچ کس نتونه قانون رو دستکاری کن یادوربزنه انقدمحکم باش
آخرین اخبار