اطمینان آمریکا به تل‌آویو درباره امتیاز ندادن به ایران

مقامات آمریکایی اعلام کردند دولت بایدن به رژیم صهیونیستی اطمینان داده است که با دادن امتیاز به ایران موافقت نکرده است.

مقامات آمریکایی اعلام کردند دولت بایدن در روز‌های اخیر به دنبال این بوده است که به رژیم صهیونیستی اطمینان دهد که با امتیازات جدید با ایران موافقت نکرده است.

خبرگزاری آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شده است هنوز شکاف‌هایی در توافق هسته‌ای وجود دارد.

مقامات صهیونیستی با بیان این‌که «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قصد ندارد علیه «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا برسر توافق هسته‌ای با ایران مبارزه کند، مدعی شد: «اخیراً مذاکرات با واشنگتن در مورد تهران سخت‌تر شده است.»


بیشتر بخوانید:


آکسیوس همچنین به نقل از این مقامات نوشت: «سیاست ما این نیست که به یک رویارویی عمومی با واشنگتن مانند آنچه در سال ۲۰۱۵ روی داد، برسیم.»

رسانه‌های صهیونیستی نیز به نقل از یک مقام آمریکایی نوشتند: «ممکن است نسبت به ۲ هفته پیش به توافق نزدیکتر باشیم. هنوز درباره نتیجه مذاکرات بلاتکلیفی و خلأ‌هایی با ایرانی‌ها وجود دارد. لاپید قصد ندارد علیه بایدن به خاطر توافق هسته‌ای کمپین علنی به راه بیندازد.»

این در حالی است که رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست اعلام کرد تصمیم نهایی آمریکا در مورد توافق هسته‌ای هنوز گرفته نشده است.

پیش از این، اما شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد معاون وزیر امنیت رژیم صهیونیستی در سخنانی ادعایی در خصوص توافق احتمالی هسته‌ای جدید ایران با قدرت‌های جهانی گفته است: توافق هسته‌ای با ایران به نظر می‌رسد از توافقی که نتانیاهو ترامپ را تشویق به خروج از آن کرد، بدتر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
پس توقع امتیاز دادن از ما هم نداشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۰۹:۱۳ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
سلام > تاریخ گواه این موضوع است که استکبار قابل اعتماد نبوده و نیست . تفکرات مادیگرایی فقط به منافع خود می نگرد و انسان های جهان حتی مردم کشور خودش ارزشی ندارد مگر منافع مدیران آن کشور را تامین کنند . لذا تا زمانی که غده سرطانی در منطقه حضور دارد نباید هوشیاری را به نام برجام یا هر معاهده دیگری از دست بدهیم یا فریب بخوریم . لازم است همانند دشمنان مجهز به سلاح های دفاعی بازدارنده شویم و آسیب های دشمن را با نا ایمن کردن تجارت و حمل و نقل و... پاسخ کوبنده دهیم . اگر مدیران کشور بیندیشند با توانمندی های موجود می توانیم پوزه استکبار را به خاک بمالیم و آسایش را برای ملت فراهم کنیم .
آخرین اخبار