تعیین تکلیف ۵۲ هزار نامه و تماس تلفنی دریافت شده از مردم استان به رئیس جمهور

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه گفت : از ۱۵۵ هزار و ۶۶۷ نامه و تماس تلفنی دریافت شده از مردم استان به رئیس جمهور، ۵۲ هزار تا تعیین تکلیف شده که مابقی هم تا یک ماه دیگر بررسی خواهند شد.

حجت‌الاسلام عبدالله عزیزی مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه گفت : در جریان سفر رئیس جمهور به استان، ۱۵۵ هزار و ۶۶۷ نامه و تماس تلفنی دریافت شده که تقریبا سه برابر استان اصفهان بوده است.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۵ هزار نامه به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود، گفت: بخشی از این نامه‌ها (۳۶ هزار و ۱۳۳ مورد) در خصوص وام‌های ضروری و اشتغال بوده که پنج بانک ملی، ملت، تجارت، رفاه و صادرات در این خصوص عهده‌دار پرداخت تسهیلات حدود ۱۵ میلیون تومان با بازپرداخت ۶۰ ماهه هستند.

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: تعدادی از این درخواست از سوی افراد زیر پوشش نهاد‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد است که ارجاع شده و یا در حال ارجاع است و عده‌ای که هم زیر پوشش هیچگونه نهاد حمایتی نیستند از طریق دیگر ادارات و سازمان‌های مربوطه پیگیری خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۳۰ نفر از عوامل تا عصر‌ها نامه‌های مردمی را بررسی می‌کنند، گفت: حجم نامه‌ها بالا است مردم صبوری کنند و مطمئن باشند هیچ نامه‌ای بی‌پاسخ نخواهد بود؛ نزدیک به ۵۲ هزار از تعداد نامه‌ها و تماس تلفنی دریافتی تعیین تکلیف شده که مابقی هم تا یک ماه دیگر بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد.

وی گفت: با بررسی نامه‌ها ابتدا برای مردم یک پیامک با کد رهگیری و پیگیری ارسال می‌شود، البته مردم با دریافت پیامک دوم مطمئن باشند که کار آن‌ها به دستگاه مربوطه ارجاع داده شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.