الکترونیکی شدن صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی در استان قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از الکترونیکی شدن صدور پروانه اشتغال به کار مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی در استان خبر داد.

سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با هدف تسریع در روند صدور پروانه اشتغال به کار و کاهش فرآیند اداری و از طریق سامانه جامع و یکپارچه مدیریت پروانه اشتغال به کار اعضای حقیقی و حقوقی سازمان نظام مهندسی و کاردانی ساختمان استان با نام اختصاری سپامک انجام می‌­شود.

هاشمی افزود: در مرحله اول این طرح تاکنون بیش از ۱۰۰ پروانه اشتغال به کار حقیقی به صورت الکترونیکی در استان صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی اضافه کرد: تا پایان سال جاری به صورت مرحله‌ای صدور کلیه مجوز‌های فعالیت و پروانه اشتغال به کار اشخاص حقیقی و حقوقی در استان از طریق سامانه سپامک و به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

هاشمی گفت: ۱۴ نوع پروانه اشتغال به کار و مجوز فعالیت برای اشخاص حقیقی و حقوقی عضو سازمان نظام مهندسی و سازمان نظام کاردانی استان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲ هزار و ۹۳ پروانه اشتغال به کار و مجوز فعالیت از سوی اداره کل راه و شهرسازی صادر گردیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین اعلام کرد:در همین راستا پرداخت الکترونیکی وجوه عوارض صدور پروانه اشتغال به کار نیز از طریق سامانه پاتمک و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
سوابق بیمه تامین اجتماعی مهندسان از شرکت ها استعلام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۶ تير ۱۴۰۲
صدور پروانه ها خیلی زمان بر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
مشکلات و خطاهای این سامانه سپامک از مهندسان ، نظرخواهی شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
برای صدور و تمدید پروانه شرکت های حقوقی نظام مهندسی باید استعلام کد ملی اعضای و سهامداران شرکتها از اداره ثبت شرکت ها به شکل اینترنتی انجام شود