طالبان:

۱۵۱۱ نفر بر اثر وقوع حوادث طبیعی در افغانستان جان باخته‌اند

وزارت امور رسیدگی به حوادث طالبان اعلام کرده است که طی یک سال اخیر ۱۵۱۱ نفر بر اثر وقوع حوادث طبیعی در افغانستان جان باخته و ۳۷۲۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

طبق گزارش این وزارت امور رسیدگی به حوادث طالبان که (پنجشنبه، ۲۷ اسد/مرداد) منتشر شده، در یکسال اخیر، بر اثر وقوع حوادث طبیعی در افغانستان ۲۳ هزار و ۸۲۲ خانه به‌گونه‌ کامل یا قسمی تخریب شده است.

همچنین، شرف الدین مسلم، معین وزارت امور رسیدگی به حوادث طالبان گفته است حوادث طبیعی در یک سال اخیر منجر به تلف‌شدن ۸۶۱۲ رأس موشی و تخریب ۹۶ هزار و ۷۷۶ جریب زمین زراعتی شده است.

وزارت امور رسیدگی به حوادث طالبان اعلام کرده کرده است که طی یک سال اخیر ۱۵۱۱ نفر بر اثر وقوع حوادث طبیعی در افغانستان جان باخته و ۳۷۲۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

معین وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث هم‌چنان می‌گوید که روند کمک‌های دولتی با همکاری سازمان‌های بین‌المللی در ولایت‌های مختلف برای آسیب دیده‌ها در حال حاضر جریان دارد.

مسلم گفته که این وزارت در هماهنگی با سازمان‌های خیریه و سازمان ملل، زمینه‌ توزیع کمک‌های بشردوستانه به ۲.۵ میلیون متضرر از حوادث طبیعی و غیرطبیعی را فراهم کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار