لاپید به آمریکا: کنار نرفتن از مذاکرات برجام نشان دهنده ضعف است

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند نخست‌وزیر رژیم اشغالگر به رئیس‌جمهور آمریکا گفته پیش‌نویس توافق با ایران از خطوط قرمز آمریکا عبور می‌کند.

یک مقام ارشد صهیونیستی گفت «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه به کاخ سفید پیامی داد مبنی بر این‌که «پیش‌نویس توافق هسته‌ای اتحادیه اروپا که در حال بررسی با ایران است فراتر از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ است و با خطوط قرمز خود دولت بایدن همخوانی ندارد.»

به گزارش آکسیوس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «در شرایط فعلی، زمان آن فرا رسیده است که از میز مذاکرات دور شویم.» به گفته این مقام رسمی، لاپید در دیدار با «تد دویچ» رئیس کمیته فرعی خاورمیانه و شمال آفریقا کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان و «تام نایدز» سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، گفت: «هر چیز دیگری پیامی از ضعف به ایران می‌دهد.»


بیشتر بخوانید:


لاپید گفته است که به «هیچ توافقی با ایران پایبند نخواهد ماند» و با تکرار ادعاها درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان مدعی شده است رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش خواهد کرد.

پیش از این نیز «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی با «اولاف شولتس» صدر اعظم آلمان درباره مسائل مختلف از جمله مذاکرات هسته‌ای ایران گفت‌وگو کردند.

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه گذشته از ادامه بررسی پاسخ ایران به پیشنهاد اتحادیه اروپا در خصوص احیای برجام سخن گفت و بازگشت به برجام را بهترین ابزار محدود کردن برنامه هسته‌ای کشورمان خواند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پیش‌تر نیز با ادعای این‌که مذاکرات کنونی صرفاً درباره برنامه هسته‌ای ایران است نه بیشتر، خواستار نهایی شدن گفت‌وگو‌ها شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۴:۳۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
بله گویا حق با لاپید است. خوب است کمی صبر کنیم شاید همین روزها روسیه تمام اکراین را گرفت و نقشه ها عوض شد. نیروگاه اتمی زاپوریژیا در یک قدمی ماست. روسیه بتاز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
اقا کاشکی یه فراخوان استشهادی میذاشتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
چه دشمنی کنید چه نکنید برای ماها که با شما اسراییلی ها ضدیت با شما داریم اسراییل کارش تمامه و باید از بین برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱
نگران نباش بلدن چیکار کنن
آخرین اخبار