آموزش ۶ تا ۹ ماهه به استارتاپ‌ها جهت درمان بیماری سرطان

مدیر برنامه‌های تجاری سازی کنگره بین المللی سرطان از آموزش ۶ تا ۹ ماهه به استارتاپ‌ها جهت درمان بیماری سرطان خبر داد.

اولین نشست خبری کنگره بین المللی ژئومیکس سرطان " با حضور دکتر مصطفی قانعی دبیر ستاد زیست فناوری و رییس کنگره، دکتر سید جواد مولی دبیر علمی کنگره و دکتر مسعود ابراهیمی دبیر اجرایی و مدیر برنامه های تجاری سازی کنگره امروز پنج شنبه ۲۷ مرداد در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

مسعود ابراهیمی دبیر اجرایی و مدیر برنامه های تجاری سازی کنگره بین المللی ژئومیکس سرطان گفت: بخش تجاری سازی نه به عنوان بخش جانبی بلکه به عنوان بخش اصلی در این کنگره در نظر گرفته شده و از ۳ تا ۴ وجه سعی می کنیم تا این کنگره به عنوان شاخص تجاری سازی در سطح کشور تبدیل شود.

او افزود: در محل برگزاری کنگره حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ شرکت در حوزه های سرطانی مانند تجهیزات پزشکی، مواد مصرفی درمانی و داروها و ... به صورت فعال در نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

ابراهیمی تصریح کرد: در کنار این نمایشگاه فعالیت های شتاب دهی و شتاب دهنده را آغاز کرده ایم و حدود ۲ ماهی است که فراخوان برای ایده ها و استارتاپ ها منتشر شده که ۲ استارتاپ جذب شده و در طی فرایند ۶ تا ۹ ماهه آموزش های متنوعی را در حوزه کسب و کار و مشاوره دریافت می کنند.

مدیر برنامه های تجاری سازی کنگره بین المللی ژئومیکس سرطان افزود: استارتاپ هایی که به تجاری سازی دست یابند برای جذب سرمایه در سالن اجلاس سران کشور با سرمایه گزاران جلسه ای خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.