یورش نظامیان صهیونیست به چند موسسه فلسطینی

نظامیان رژیم صهیونیستی به ۷ موسسه مردم نهاد فلسطینی به بهانه حمایت از مقاومت یورش بردند و اموال آنان را مصادره کردند.

همزمان با حملات نظامیان صهیونیست به مناطق مختلفی از کرانه باختری، نظامیان این رژیم به ۷ موسسه مردم نهاد فلسطینی به بهانه حمایت از مقاومت ضد صهیونیستی یورش بردند و اموال آنان را مصادره کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به شماری از نهاد‌های فلسطینی و انجمن‌های فعالیت مدنی و مؤسسات حقوقی در شهر رام‌الله در کرانه باختری اشغالی به بهانه حمایت از مقاومت و مبارزان فلسطینی یورش بردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، این حمله پس از آن انجام شد که بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد سه انجمن فلسطینی شامل انجمن الضمیر، بیسان و اتحاد کمیته‌های زنان و حق تروریست هستند.

نیرو‌های اشغالگر، وسایل انجمن زنان را از مقر آن خارج و تجهیزات و همه پرونده هایش را توقیف کردند. نیرو‌های اشغالگر همچنین اتحادیه کمیته کشاورزی را بستند.

بیشتر سازمان‌هایی که هدف قرار گرفتند، نهاد‌هایی هستند که تخلفات حقوق بشری رژیم صهیونیستی و نیز تشکیلات خودگردان را ثبت می‌کنند.

خبرنگار المنار در کرانه باختری با اشاره به شهادت وسیم خلیفه ۱۸ ساله در شرق نابلس و حمله مبارزان فلسطینی به نیرو‌های مهاجم صهیونیست که به کمک شهرک نشینان صهیونیست در تعرض به مقبره حضرت یوسف در شرق نابلس آمده بودند، گفت در این درگیری ها وسیم خلیفه ۱۸ ساله به شهادت رسید و شماری نیز زخمی شدند.

او گفت نیرو‌های اشغالگر بامداد امروز به چندین محله در شهر‌های رام الله و البیره و هفت مؤسسه غیردولتی فلسطینی که در زمینه‌های بهداشتی و توسعه و کشاورزی و حقوقی فعالیت می‌کنند، یورش بردند و وسایل آن‌ها را توقیف و سپس این نهاد‌ها را تعطیل و در‌های آن‌ها را پلمب کردند. این نهاد‌ها به بهانه آنکه از مقاومت حمایت می‌کنند و به طرف‌های مقاومت تعلق دارند تعطیل شدند. هنگام تلاش برای تعطیلی این نهاد‌ها نیز درگیری‌هایی رخ داد که به مصدوم شدن حدود ۳۰ فلسطینی در رام الله و البیره در نتیجه استنشاق گاز سمی انجامید و یک نفر نیز با گلوله زخمی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار