درخشش نمایندگان مشهدی تیم ملی بدمینتون در تاجیکستان

رئیس هیات بدمینتون خراسان رضوی گفت: نمایندگان مشهدی حاضر در تیم ملی بدمینتون با کسب نشان‌های رنگارنگ در این رقابت‌ها درخشش مطلوبی داشتند.

حسین رضوی  گفت: متین قاسمی، محمد گلچین، آیدا عنایتی و فردوس فروغی بازیکنانی هستند که در رده‌های زیر ۱۵ و ۱۷ سال در این مسابقات موفق ظاهر شدند.

وی تصریح کرد: متین قاسمی در این دوره از مسابقات در رده زیر ۱۵ سال شرکت کرده بود که در پایان و در ۲ قسمت انفرادی و دونفره موفق به کسب نشان طلا شد.

رئیس هیات بدمینتون خراسان رضوی خاطرنشان کرد: محمد گلچین نیز در رقابت‌های زیر ۱۷ سال با قبول شکست در دیدار نهایی، صاحب نشان نقره شد، ولی در قسمت دو نفره موفق به کسب نشان خوشرنگ طلا شد.

رضوی تصریح کرد: آیدا عنایتی بازیکن زیر ۱۷ سال مشهد در این رقابت‌ها با برتری برابر نماینده قرقیزستان به دیدار نهایی این بازی‌ها راه یافت و با شکست حریف خود، قهرمان این رده سنی شد. همچنین تیم دونفره عنایتی و فروغی نیز با شکست تیم میزبان قهرمان مسابقات تیمی بانوان شدند.

تیم ملی ایران تاکنون پنج نشان طلا در رقابت‌های تاجیکستان کسب کرده است که سهم نمایندگان مشهدی از این تعداد ۳ طلا و یک نقره بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.