رییس کل دادگستری استان کرمان خبر داد:

جلوگیری از بیکار شدن ۳۴۰۰ نیروی متخصص در چهار ماهه امسال

رییس دادگستری استان کرمان گفت: با اقدام حمایتی دادگستری، از بیکاری سه هزار و ۴۰۰ کارگر در استان در ابتدای امسال جلوگیری شد.

 حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در بازدید از مجتمع جهان فولاد سیرجان گفت: دستگاه قضایی تمامی ظرفیت‌های خود برای حمایت از تولید و اشتغال را به کار گرفته است و دراین راستا ۹۵ مصوبه طی سال جاری برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و اقتصادی انجام شد.

او افزود: در تشکیلات قضایی بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکیدات ریاست قوه قضاییه اقدامات بسیار خوبی در جهت پشتیبانی حقوقی و قضایی از تولید در دست انجام است و ستاد‌های اقتصاد مقاومتی برای حمایت از تولید فعال هستند و در سال جاری ۶۰ پرونده در دبیرخانه این ستاد دراستان تشکیل شده و تاکنون ۱۵ جلسه اقتصاد مقاومتی برگزار شده است که نشان دهنده نگاه حمایتی دستگاه قضایی از حوزه تولید و اشتغال است.

رییس دادگستری استان کرمان در ادامه به سفر دو روزه خود به شهرستان سیرجان اشاره و بیان کرد: در این سفر‌ها ضمن ارزیابی عملکرد و وضعیت حوزه‌های قضایی و دیدار با کارکنان این حوزه، بازدید‌هایی از واحد‌های صنعتی نیز به منظور شناسایی ظرفیت‌های موجودو رفع مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها انجام می‌شود.

او با اشاره به کمبود نیروی انسانی در حوزه‌های اداری و قضایی در شهرستان سیرجان تاکید کرد: با وجود انکه با تلاش همکاران ما در این حوزه، مردم کمبودی را حس نمی‌کنند، اما تلاش شده که ۳۵ نیروی اداری جدید برای این شهرستان در قالب آزمون استخدامی قوه قضایی تامین شود و در ادامه برای افزایش قضات در این شهرستان نیز برنامه ریزی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار