تعیین تکلیف بزرگترین پرونده‌ کالای قاچاق در آذربایجان غربی

مدیرکل اموال تملیکی آذربایجان غربی گفت: یکی از بزرگترین پرونده‌های کالای قاچاق در استان با تعیین تکلیف وارد مرحله مزایده شد.

مهدی اعظمی گفت: یک هزار و ۳۶۵ تن ام دی اف قاچاق که از سال ۹۷ در انبار‌های پایانه مرزی بازرگان انبار شده بود و به دلایل متعدد تعین تکلیف نشده بود با تلاش رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تعیین تکلیف و آماده واگذاری به مردم از طریق مزایده شد.

به گفته مدیر کل اموال تملیکی آذربایجان غربی ارزش ریالی این محموله که در ۸ بخش برای مزایده تقسیم بندی شده است بیش از ۴۴ میلیارد تومان است که میتواند نیاز واحد‌های تولیدی ام دی اف استان را تامین کند.

وی افزود: مزایده از امروز یکشنبه بیست و سوم مرداد آغاز شده است و تا چهارشنبه ۲۶ مردادماه متقاضیان می توانند برای بازدید کالا در مرز بازرگان مراجعه و در صورت تمایل از طریق سامانه ستاد ایران در این مزایده شرکت کنند.

مدیر کل اموال تملیکی آذربایجان غربی در ادامه از وجود ۲ هزار تن ام دی اف دیگر از این محموله که اموال متروکه اعلام شده است خبرداد و تصریح کرد: طبق ماده ۹۳۷ شیوه نامه جامع جمع آوری اموال تملیکی با اخذ ۱۰ درصد کل ارزش محموله و هزینه‌های گمرکی و نگهداری به وارد کننده این محوله واگذار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.