کری خوانی ملی پوش والیبال بعد از شکسته شدن طلسم ۵۶ ساله

بازیکن تیم ملی والیبال بانوان ایران پس از پیروزی برابر جمهوری آذربایجان در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی برای حریفان کری خوانی کرد.

مائده برهانی بازیکن تیم ملی والیبال بانوان ایران پس از پیروزی برابر آذربایجان در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی عنوان کرد: خداراشکر می‌کنم که برای اولین بار مدالی معتبر برای والیبال زنان کسب می‌کنیم. مدالی که بسیار زودتر از این‌ها می‌توانستیم به دست آوریم، چون استحقاق آن را داشتیم.

وی ادامه داد: مدال نقره این مسابقات فعلا به صورت گارانتی نزد ایران است تا فردا که به زمین رویم تا بهترین مدال را با یاری خدا، کادر فنی و تلاش بازیکنان به دست آوریم.

برهانی با اشاره به توانمندی بازیکنان تیم ملی زنان اظهار کرد: شاید روی کاغذ تیم ملی زنان تیم چهارم یا پنجم بوده، اما در دو مسابقه اخیر نشان دادیم که دختر ایرانی توانایی رسیدن به هر هدف و آرمانی را در ورزش دارد. به هم تیمی‌هایم افتخار می‌کنم و معتقدم اتفاقی بزرگ افتاده است.

پشت خط زن تیم ملی زنان ایران در پایان خاطرنشان کرد: خانواده والیبال باید درک کند که چه اتفاق بزرگ و ارزشمندی برای والیبال زنان ایران افتاده و قطعا هم درک خواهد کرد.

تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست جمهوری آذربایجان شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار