فنونی زاده: پرسپولیس نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد/ حضور تمیروف در بازی بی احترامی به هواداران است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه مدعیان قهرمانی زیاد شدند به همین علت نباید سرخپوشان به راحتی امتیاز از دست بدهند.

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن گفت: بازی جالبی از سوی ۲ تیم شاهد نبودیم. به هر حال با وجود اینکه بازی اول بود، اما پرسپولیس نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد، چون تعداد مدعیان قهرمانی زیاد شدند. همچنین بازیکنان باید حواسشان باشند چرا که هواداران فقط از آن‌ها قهرمانی می‌خواهند.

استفاده از ۲ هافبک دفاعی نقطه تاریک بازی پرسپولیس است 

او ادامه داد: متاسفانه با وجود اینکه مالکیت توپ در اختیار پرسپولیس بود، اما این تیم موقعیت آن چنانی نداشت. سرخپوشان با وجود اینکه مدافعان ذوب آهن سرزن بودند، اما اصرار به ارسال توپ‌های هوایی داشتند.استفاده از ۲ هافبک دفاعی نقطه تاریک تیم پرسپولیس در فصل جدید است و سرخپوشان با این سیستم به موفقیت نمی‌رسند.

پرسپولیسی همچنان با یک مهاجم نوک بازی می کنند 

فنونی زاده بیان کرد: سعید صادقی در دیدار با ذوب آهن پرتلاش و خوب بازی کرد، اما سروش رفیعی نتوانست توانایی خود را نشان بدهد. تیم پرسپولیس بعد از جدایی بشار رسن هافبک بازیساز نداشت، اما امسال ۳ بازیکن بازیساز دارد که هر کدام می‌خواهند پاس گل بدهند. سرخپوشان با همان شیوه قدیمی تنها با یک مهاجم نوک بازی می‌کنند و توپ‌ها را به سمت دروازه ارسال می‌کنند و کسی هم به خط حمله اضافه نمی‌شود تا از توپ‌ها استفاده کند.

تساوی  برابر پرسپولیس برای ذوب آهن برد محسوب می شود 

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: زمانی که تیم ذوب آهن ۱۰ نفره شد باید تاکنیک تیم پرسپولیس عوض می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد. برای تیم ذوب آهن احترام قائل هستم، اما این تیم اصفهانی در زمین خودش به دنبال گل نخوردن بود و تساوی برابر پرسپولیس برایش برد بود، اما برای ما باخت خفیف بود.

پرسپولیس با ورود تمیروف ۱۰ نفره شد 

او درباره عملکرد تمیروف گفت: به نظرم حضور تمیروف در بازی به نوعی بی احترامی به هواداران است. تمیروف بازیکن ضعیفی است و به نظر می‌آید با ورود این بازیکن به زمین مسابقه، تیم پرسپولیس ۱۰ نفره شده است.

فنونی زاده درباره جذب لوکادیا مهاجم هلندی گفت: باشگاه پرسپولیس با دیدن فیلم‌های این بازیکن اقدام به جذبش کرد که به نظرم این بازیکن باید در تمرین حضور یابد تا قابلیت و توانایی اش مشخص شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار