نکا میزبان سومین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری کشور

رئیس هیات دوچرخه سواری نکا از میزبانی این شهرستان برای برگزاری سومین مرحله از لیگ برتر دوچرخه سواری کشور خبر داد.

سید عمار محمدی قلعه سری رئیس هیات دوچرخه سواری نکا گفت: مرحله سوم مسابقات دوچرخه سواری لیگ برتر از ۲۹ مردادماه به مدت سه روز در شهرستان نکا برگزار می‌شود.

او افزود: ۱۲ تیم در این دور به عنوان شرکت کننده در سومین مرحله از مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور حضور دارند.

محمدی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ در تاریخ‌های ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مردادماه برگزار خواهد شد، گفت: در تاریخ ۳۰ مردادماه مسابقات تایم تریل و در تاریخ ۳۱ مسابقات استقامت جاده‌ای برگزار می‌شود.

او افزود: شروع این دوره از مسابقات از میاندرود تا مجموعه توریستی گردشگری جنگلی قرمرض خواهد بود.

رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان نکا ادامه داد: تیم آرویچ شرق مازندران از جایگاه مناسبی در صدر جدولی کشور برخوردار است و تنها تیمی است که در این سال‌ها در جایگاه بین‌المللی رکاب زنی می‌کند و بسیاری از بازیکنان تقاضای ورود به این تیم و رکاب زنی در مسابقات را دارند.

محمدی با اعلام اینکه هماهنگی‌های لازم با مسئولان شهرستان و اداره ورزش و جوانان در شرف انجام است، گفت: از مسئولان شهرستانی انتظار می‌رود با توجه به اینکه تیم آرویچ تنها تیمی در رده کشوری است که در مسابقات بین المللی حضور پیدا می‌کند توجه و مساعدت‌های لازم را داشته باشند.

تیم دوچرخه سواری آرویچ شرق مازندران (مقاومت) در مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در سیرجان با اقتدار جایگاه نخست رو از آن خود کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.