دانشجویان دانشگاه شریف در مسابقات جهانی ریاضی IMC مدال طلا گرفتند

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک مدال برنز در بیست و نهمین دوره‌ مسابقات بین‌المللی ریاضی بلغارستان IMC2022 شدند.

تیم پنج نفره‌ ریاضی دانشگاه صنعتی شریف به سرپرستی جواد ابراهیمی بروجنی موفق به کسب رتبه یازدهم از مسابقات بین‌المللی ریاضی از بین صد تیم شرکت کننده در این مسابقات شد.

مسابقات I.M.C معتبرترین مسابقات بین‌المللی ریاضی در سطح دانشجویی است و همه ساله تیم‌هایی از برترین دانشگاه‌های جهان در این مسابقه به رقابت می‌پردازند.

تیم ریاضی دانشگاه صنعتی شریف در بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی ریاضی IMC که از تاریخ ۱۰ تا ۱۶ مرداد در کشور بلغارستان برگزار شد، موفق به کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد.

در این دوره از مسابقات سروش رضایی، امیر عباس محمدی و جواد فرخ نژاد موفق به کسب مدال طلا شدند. همچنین مبینا عظیمی مدال نقره و علیرضا طیب‌پور مدال برنز این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
درود بر جوانان لایق و شایسته و در عین حال مظلوم کشورمون
Iran (Islamic Republic of)
بی نشان
۱۱:۱۸ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
اینا هم دم مهارجرتشونه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
تا وقتی افراد بی سواد بر سر کار هستند متاسفانه همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
در دانشگاه دولتی درس می خونن و لیاقتشو دارن. جنابعالی اگر امکانش بود، قبل از مدال آوردن از کشور فرار می کردی. چرا از اختلاس کردن هزاران مسئول فاسد رگ غیرتتون ورم نمی کنه ولی مدال آوردن تنها ۵ نفر ناراحتتون می کنه!!؟؟؟؟!!!!! شما پوپولیست ها فقط از نخبگان نفرت دارید ولی مشکلی با دزدها ندارید. می دانید چرا؟ برای این که دزدها از جنس خردمند!!!! ولی نخبگان نه
Iran (Islamic Republic of)
م د
۱۰:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
مدال آوردن و نخبه شدن هیچ کدام به نفع من نیست بلکه سکوی پرش حضرات برای پذیرش و رفتن از کشور است
اگر این ها در دانشگاه های خصوصی چنین مقامی کسب می کردند بهشان شاید حق بدهم ولی اینها با مالیات من امثالهم و رایگان به این نتایج دست پیدا کردن وظیفه شون خدمت به ما و کشور است نه پرواز به کشور های دیگر
Germany
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
حسادت ممنوع
Sweden
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
درود بر نخبگان کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
آفرین به شما