اختصاص بیش از ۳۵ میلیارد اعتبار برای چهار شهرستان شرقی کرمان

مدیرکل ورزش کرمان گفت: برای چهار شهرستان شرقی استان، بیش از ۳۵ میلیارد اعتبار از محل اعتبارات سفر در نظر گرفته شده که این عدد قابل توجهی است.

میثم پاریزی در شورای اداری شهرستان فهرج که با حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور برگزار شد، به بیان گزارشی در خصوص سفر دو روزه وزیر ورزش و جوانان به شهرستان‌های ریگان و فهرج پرداخت و گفت: حضور در گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از پروژه‌های عمرانی به منظور انعکاس به رئیس جمهور، دیدار چهره به چهره و برگزاری شورای اداری فهرج با حضور مسئولان و نخبگان این شهرستان از مهمترین برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور به فهرج بود.

او می‌گوید: قطعا موارد برای بررسی و اتخاذ تصمیمات لازم به سمع رئیس جمهور خواهد رسید و با شناختی که از وزرا و رئیس جمهور دارم، قطعا بخشی از مشکلات مرتفع خواهد شد.

پاریزی گفت: برای چهار شهرستان شرقی استان، بیش از ۳۵ میلیارد اعتبار از محل اعتبارات سفر در نظر گرفته شده که این عدد قابل توجهی است.

به گفته او، طرح‌های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد با تخصیص این اعتبار به پایان می‌رسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان می‌گوید: اختصاصا برای شهرستان فهرج ۷ میلیارد اعتبار را در سفر رئیس جمهور و وزیر ورزش پیگیری خواهیم کرد که با تثیبت در شورای اداری استان، اعتبار آن ابلاغ می‌شود.

به گفته پاریزی، فرماندار شهرستان نیز در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، عدد قابل توجهی را به این حوزه اختصاص داده اند.

او می‌گوید: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد، از جمله، معین اقتصادی شهرستان و سایر ظرفیت ها، بتوانیم یک ساماندهی را در بحث افزایش سرانه فضای ورزشی متناسب با استعداد‌های منطقه داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ۱۸۷ روستا وجود دارد که ۸۸ روستا دارای دهیاریست، لذا باید نیاز هر روستا اولویت بندی شود و بر اساس اولویت‌ها و تعامل مشکلات مرتفع گردند.

پاریزی می‌گوید: اعلام آمادگی می‌کنیم به منظور توسعه زیرساخت‌های شهرستان به شکل ویژه به آن نگاه کنیم و کمک کنیم، کمبود عدد سرانه فضا جبران شود.

او درباره راه اندازی رشته تیراندازی در این شهرستان نیز گفت: برای این کار پیگیری‌های لازم انجام می‌شود و از آن جایی که به زودی مجمع انتخاباتی این هیئت در استان برگزار می‌شود، لذا در اولین فرصت تلاش می‌کنیم رشته تیراندازی راه اندازی و بحث تسهیلات برای خرید اسلحه و اخذ مجوز آن از فدراسیون انجام شود تا این رشته برای شناسایی مستعدین این شهرستان، کار خود را آغاز کند.

پاریزی می‌گوید: در کنار مساعدتی که دولت دارد، باید از ظرفیت بخش خصوصی، صنایع و معین‌های اقتصادی نیز کمک گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اگر کسی متقاضی اخذ مجوز و راه اندازی یک رشته ورزشی در این شهرستان باشد علاوه بر مجوز، تسهیلات با شرایط خوبی به فرد متقاضی اعطا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.