امام جمعه جازموریان:

خیر نماها، عزت مردم جازموریان را خدشه دار می کنند

حجت الاسلام صادقی گفت: خدمت به خلق خدایک ارزش است؛ اما برخی خیر نما‌ها عزت و کرامت مردم جازموریان را خدشه دار می کنند.

حجت الاسلام صادقی  در خطبه‌های ۲۱ مرداد ماه ضمن سفارش به تقوای الهی گفت: یکی از مصادیق تقوا تقوای در مسلک انسانی است که در همه ابعاد زندگی ما جریان دارد. 

او افزود: یکی از اصلی‌ترین آموزه‌های اسلام خدمت به مردم و نیازمندان است که حد و مرزی در دین مبین اسلام ندارد و ما‌ باید به  ابا عبدالله الحسین(ع)  نگاه کنیم و ببینیم نگاه ایشان به مستمندان چه گونه بود ؟ و باید ببینیم که چه قدر زندگی ما با زندگی ابعبدالله الحسین(ع) هم خوانی دارد. 

امام جمعه جازموریان بیان داشت:  امام سجاد (ع) می‌فرماید: خدایا توفیق خدمت به مردم را به ما عنایت بفرما؛ بنابراین کسانی که توفیق خدمتگزاری دارند این را یک ارزش بدانند و یادمان باشد که با منت آن ارزش را از بین نبریم. از طرفی  در خدمت، تکریم و عزت بخشی از مهم ترین ارکان خدمت گزاری است. 

او به موضوع خیر نماها انتقاد کرد و گفت: برخی از خیر نما‌ها عزت مردم جازموریان را خدشه دار می کنند.

حجت الاسلام صادقی با توجه عاشورای حسینی بیان داشت: امام زمان (عج) به یکی از شیعیان خودشان فرمودند که چرا زیارت عاشورا نمی‌خوانید و  سه مرتبه فرمودند: عاشورا، عاشورا، عاشورا و زیارت عاشورا یک رزق معنوی است و  رزق حسینی و محبت امام حسین (ع) یک هدیه الهی است که باید قدر این موهبت را بدانیم.

او  به سالگرد ورود آزادگان به کشور اشاره کرد و بیان داشت: این آزادگان متحمل شکنجه‌های بعثی شدند و انجام کار به خاطر خدا، صبر و شجاعت آزادگان و از همه مهم تر استقامت و معرفی انقلاب اسلامی ایران از ویژگی های آن ها بود. 

  امام جمعه جازموریان افزود: برای نسل امروز خاطرات اسرا  بازنویسی شود. 

او از توسعه صنایع کوچک در کشور سخن گفت و تصریح کرد: مهم ترین معضل جامعه امروزی ما بیکاری است و آنچه که مهم است، توسعه صنایع کوچک، متوسط و هم چنین فعال کردن آن‌ها است که مسئولان امر باید نگاه ویژه‌ای بدان داشته باشند که درصد بیکاری را پایین می‌آورد.

حجت الاسلام صادقی از سفر ریاست جمهوری به جازموریان تشکر کرد و گفت: امروز در تاریخ جازموریان، روز ماندگاری شد که سفر رئیس جمهور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به جازموریان در شرایط نامساعد جوی صورت گرفت و  این برگ زرینی  در تاریخ جازموریان است و امروز رسما  شهرستان شدن جازموریان اعلام شد که باعث  برکات بسیار زیادی برای جازموریان خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار