آیت الله دری نجف آبادی:

بی اخلاقی فتنه‌گران نسبت به مقاومت، ظلم آشکار به ملت بزرگ ایران است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جبهه مقاومت، چون سدی استوار در برابر توطئه‌های آمریکا و اسرائیل غاصب ایستاده است.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با انتقاد از بی انصافی و بی اخلاقی فتنه‌گران داخلی وتلاش برای کمرنگ جلوه دادن مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان و سرداران جبهه مقاومت، این فتنه را ظلم آشکار به ملت بزرگ ایران دانست و گفت: مردم بصیر ایران، از توطئه فتنه گران و دشمنان انقلاب آگاهند و در برابر نفاق و استکبار، چون همیشه ایستاده اند.

آیت الله دری نجف آبادی حرکت همسو با فرهنگ عاشورا، شهادت‌طلبی و ایستادگی در برابر ظلم و کفر را از مهم‌ترین ویژگی‌ها و رمز پیروزی جبهه مقاومت دانست و گفت: فلسطین پاره تن اسلام است و به برکت رشادت‌ها و خون مطهر شهدای مقاومت توطئه‌ها و زیاده‌خواهی‌های رژیم جعلی اسرائیل، آمریکا و استکبار در منطقه محکوم به شکست است.

امام جمعه اراک گفت: اسرائیل غاصب غده سرطانی منطقه است و برخی از حکام خودفروخته و نالایق کشور‌های اسلامی با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس بزرگترین خیانت را به جهان اسلام رقم زدند که با هوشیاری مردم مسلمان منطقه و ایستادگی و مجاهدت‌های رزمندگان جبهه مقاومت این توطئه شوم هم راه به جایی نخواهد برد.

آیت الله دری نجف آبادی تعمیق فرهنگ عاشورا در جامعه را راه نجات و مسیر سعادت دانست و گفت عشق و ارادت به اباعبدالله آرامش دلهاست و ایام پیاده روی اربعین حسینی و حضور پرشور عاشقان اباعبدالله در همایش باشکوه پیاده روی اربعین اوج دلدادگی و جلوه گاه اتحاد و همدلی دلباختگان و امام حسین علیه السلام است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی برگزاری پرشور مراسم عزای ابا عبدالله در دهه اول محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی را یادآور شد و گفت: عزاداران و دلدادگان اباعبدالله با حضور پرشور و شعور در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان جلوه‌های بی نظیری از عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت را به نمایش گذاشتند.


امام جمعه اراک در بخش دیگری از خطبه‌ها پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره خیام را یادآور شد و گفت: این دستاورد بزرگ علمی توان بالای تخصصی کشور را به جهانیان ثابت کرد و نشان داد ایران اسلامی علیرغم تحریم‌های ظالمانه و همه جانبه استکبار مسیر پیشرفت و تعالی را با قدرت ادامه می‌دهد.

امام جمعه اراک همچنین با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به وطن و روز خبرنگار گفت: آزادگان سرافراز الگوی صبر، مقاومت و ایثارگری هستند و خبرنگاران هم با اطلاع رسانی دقیق و صریح و شفاف در مسیر تعالی و رشد جامعه نقش آفرین اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.