بنیاد مسکن نقش محوری در عمران روستایی کردستان دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: اقدامات زیر بنایی بنیاد مسکن نقش محوری در روند عمران و آبادانی مناطق روستایی استان کردستان دارد.

کیومرث حبیبی در دیدار با مدیریت و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان با بیان این مطب اظهار داشت: توسعه پایدار کردستان با توسعه متوازن روستایی محقق می‌شود و در این مسیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقش مهمی برعهده دارد.

او افزود: بنیاد مسکن در حوزه مقاوم سازی واحد‌های مسکونی و طرح‌های هادی و زیر ساخت‌های روستایی وشهر‌های کوچک اقدامات ارزنده‌ای به عمل آورده و بایستی این روند تسریع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان خاطر نشان کرد: توسعه و آسفالت راه روستایی استان مستلزم همکاری دستگاه‌های متولی بوده وهمه باید تلاش خود را مضاعف کنند.

حبیبی همچنین با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی استان خواستار توسعه و رشد شاخص‌های این بخش برای رسیدن به میانگین کشوری شد.

او تاکید کرد: خوشبختانه رسیدن به توازن و عدالت در توسعه روستایی از اهداف دولت خدمتگزار است و توسعه مناطق روستایی بیش از پیش در برنامه‌های عمران استان مد نظر قرار خواهد گرفت.

حبیبی در بخشی دیگر از سخنانش ضمن تاکید بر اهمیت اجرای طرح‌های توسعه محور در روستاها، اذعان داشت: استفاده از منابع مالی ارزش افزوده روند توسعه روستایی استان را تسریع می‌بخشد.

او در پایان از دستگاه‌های متولی خواست تا با تمام توان برای توسعه همه جانبه روستا‌ها به ویژه در بحث توسعه راه‌های روستایی و مقاوم سازی و بازسازی واحد‌های فرسوده و ناکارآمد استان تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.