آمادگی نیروی انتظامی برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس آمادگی کامل برای خدمات دهی به زوار اربعین حسینی در مرز خسروی را دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۵۸ گیت برای تردد زوار اربعین حسینی آماده شده است گفت: در صورت آمادگی کشور عراق تعداد گیت‌ها به یکصد عدد خواهد رسید.

وی در ادامه به دستاورد‌های پلیس طی چهار ماه گذشته اشاره کرد و ۱۲ هزار و ۶۰۰ فقره سرقت در این مدت در استان رخ داد که ۶۶ درصد آن را سرقت‌های خرد شامل می‌شوند و در این حوزه در رتبه سیزدهم کشور قرار داریم.

سردار جاویدان با اشاره به افزایش ۴ درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار داشت: این آمار نسبت به میانگین کشوری دو درصد کمتر است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در چهار ماهه امسال ۳۵ فقره قتل در استان رخ داد گفت: از این حیث در رتبه هشتم کشور قرار داریم.

سردار جاویدان با اشاره به وقوع پنج هزار فقره نزاع از ابتدای امسال تا پایان تیر گفت: این آمار هم کاهشی ۵۰ درصدی داشته است و از این لحاظ در کشور رتبه سیزدهم را داریم.

وی گفت: در این مدت ۸۰۰ قبضه سلاح کشف شد که رتبه ۵ کشفیات کشور را داشتیم.

سردار جاویدان با اشاره به افزایش آمار کشفیات مواد مخدر خاطر نشان کرد: در این مدت میزان کشفیات استان پنج درصد افزایش داشته است و از این لحاظ در رتبه بیست و سوم کشور قرار داریم

وی با بیان اینکه هر یک دقیقه یک عملیات پلیسی در استان انجام می‌شود افزود: در این مدت ۴۵۶ هزار و ۲۱۳ تماس با فوریت‌های پلیس انجام شد که از این تعداد ۱۷۳ هزار تماس منجر به عملیات شده است.

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری ۳ هزار و ۹۸۳ نفر به اتهام سرقت گفت: ۴۴ باند با تلاش پلیس آگاهی متلاشی شدند که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

وی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را هم ۱۰۱ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در این مدت ۸ طرح برای مبارزه با قاچاق در استان اجرا شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تشکیل ۸۳۹ پرونده جرائم اقتصادی گفت: در این حوزه ۸ باند متلاشی و ۹۳۶ نفر دستگیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.