اختصاص اعتبار لازم برای تسریع در اجرای سد آقبلاغ در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبار لازم برای تسریع در اجرای سد آقبلاغ در این استان پیش‌بینی شد.

آقای حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرعامل بانک رفاه کشور با اشاره به اینکه در بخش تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام با مشکل مواجه بودیم اظهار داشت: در سفر رییس جمهور اعتباراتی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به استان اختصاص یافت که بخشی از این اعتبارات از طریق ماده ۵۶ تامین خواهد شد.

وی در خصوص پروژه سد آقبلاغ گفت: در سفر رییس جمهور به استان، ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده شد که ۴۰۰ میلیارد تومان آن باید از طریق ماده ۵۶ تامین شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: بخشی از اعتبارات پروژه محور شهرکرد، شلمزار، فرخشهر به کارون ۴ از ظرفیت اعتبارات ماده ۵۶ توسط بانک رفاه پیش‌بینی شده است و برای توسعه استان می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد، همچنین پیش‌بینی می‌شود بخش بزرگی از این پروژه تا هفته دولت افتتاح شود.

حیدری با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری با مشکل کمبود آب مواجه است افزود: تلاش مسئولان استانی تامین آب پایدار از روش‌های مختلف از جمله تکمیل سد‌های نیمه‌تمام است، این سد‌ها علاوه بر تامین آب در بخش‌های مختلف به کنترل سیلاب نیز کمک می‌کنند.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های شبکه فاضلاب در استان از محل ماده ۵۶ اختصاص پیدا کرده است، تاکید کرد: در بحث اجرای شبکه فاضلاب در استان عقب هستیم، باید هر چه سریعتر مراحل جذب اعتبار در این حوزه صورت بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار