برگزاری مجمع عمومی هیات فوتبال استان قزوین

در مجمع عمومی هیات فوتبال استان قزوین، عمکلرد فنی و مالی هیات فوتبال استان طی سال های۱۳۹۹ و۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت.

در مجمع عمومی هیات فوتبال استان قزوین، عمکلرد فنی و مالی هیات فوتبال استان طی سال های۱۳۹۹ و۱۴۰۰ و برنامه فنی و مالی سال ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفت.

 رئیس هیات فوتبال استان در این نشست که با حضور حیدری عضو هیات رییسه و مسئول امور استان‌های فدراسیون فوتبال برگزار شد، با بیان اینکه طی دو سال گذشته به دلیل کرونا برخی از برنامه‌های فوتبال استان با مشکلاتی مواجه بوده است گفت: در این مدت دو سال کمترین مسافر برای شرکت در کلاس‌های مربیگری به سایر استان‌ها را داشتیم و کلاس‌های a و b کنفدراسیون آسیا و مربیگری فوتسال سطح یک و دو آسیا در قزوین برگزار شد.

حسین باجیوند افزود: در بحث استعدادیابی برابر تقویم فدراسیون در تمامی شهرستان‌ها رویداد‌ها برگزار و منتخبین به استعدادیابی فدراسیون اعزام شدند و از ۷ سال پیش که فعالیت استان را شروع کردیم به دنبال تمرکز قهرمانی در سطح استان بودیم.

پیام زاجفروش دبیر هیات فوتبال استان درباره درآمد و هزینه کرد سال‌های مالی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ هم گفت:در آمد هیات فوتبال در سال مالی ۱۳۹۹، ۹ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال و هزینه کرد هم ۸ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال و در سال ۱۴۰۰ در آمد،۲۷ میلیارد ریال و هزینه کرد ۲۵ میلیارد ریال بود که در دو سال تراز مالی هیات مثبت بود.

عضو هیات رییسه و مسئول کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال در این مجمع با بیان اینکه فوتبال ما در روز‌های خوبی به سر می‌برد گفت: در فوتبال حاشیه همیشه وجود داشته و لذت این ورزش به حاشیه‌ها و نتایج لحظه پایانی است.

طهمورث حیدری با بیان اینکه تیم ملی فوتبال در راه رسیدن به جام جهانی با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و روز تلخ و شیرین مختلفی را تجربه کرده ایم ادامه داد: بهترین تیم ملی را در اختیار داریم و در جایگاه نخست آسیا هستیم و برای شاد کردن دل مردم در جام جهانی تلاش خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: استان قزوین نسبت به جمعیت فوتبالی خود فعالیت‌های خوبی در حوزه مسابقات، آموزش و استعدادیابی داشته و باید از ظرفیت نیروی انسانی استان قزوین در حوزه‌های ملی استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار