تصویب ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهوربه دانشگاه سیدجمال اسدابادی

رئیس دانشگاه سیدجمال اسدابادی از جذب اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در سفر اخیر رئیس جمهور خبر داد.

حسین مرادی گفت: این مرکز در سفر اخیر دولت، عملکرد خوبی به ثبت رساند و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی و ۵ میلیارد تومان برای امورات دانشجویی جذب نمود.

امروز نشست خبری با رئیس دانشگاه سیدجمال اسداباد برگزار شد.

او گفت: فردای جذب اعتبار، مناقصات در سامانه بارگذاری شد و دانشگاه سیدجمال با دارابودن امکاناتی نوین و تفکراتی امروزی، به نوعی اتاق فکر دیارسیدجمال است و این همان هدفی است که برای رسیدن به آن برنامه ریزی شده چرا که در عصر حاضر باید دانشگاه، محلی برای فرهنگ سازی باشد.

مرادی در ادامه گفت: امروز و با اقدامات نوین دانشگاه، نام سیدجمال بیش از قبل در محافل کشوری و بین المللی مطرح شده و کنگره این شخصیت بزرگ بعنوان یک برند برای شهرمان مطرح است.

او به وجود بزرگترین مرکز سیدجمال پژوهی جهان اسلام در این دانشگاه اشاره داشت و گفت: راه اندازی انتشارات دانشگاه، ایجاد سامانه فیبر نوری و راه اندازی اتاق کنفرانس استاندارد اقداماتی ست که در چند ماه گذشته انجام شده است.

رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدابادی  همچنین ضمن تشکر ویژه از تلاش‌ها و حمایت امام جمعه، فرماندار و نماینده اسدآباد می‌گوید: سال گذشته ۱۰۰درصد اعتبارات اختصاص داده شده به این مرکز تخصیص یافت.

اودر بخش دیگری از سخنانش به تهیه چند فیلم استاندارد در این مرکز اشاره داشت و گفت: فیلم شهیدان شاخص سال اسدآباد در شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش شد و امسال نیز با یک تیم حرفه‌ای برای ساخت مستند سیدجمال قراردادی منعقد کرده ایم تا صحنه‌های مهم زندگی مصلح شرق بازآفرینی شده و فیلم در روز ۱۸ اسفند اکران شود.

مرادی در پایان از آماده افتتاح بودن مرکز رشد دانشگاه نیز خبر داد و گفت:انتخاب هیئت علمی بر عهده دانشگاه نیست، اما ما از حضور نیرو‌های بومی در این قسمت استقبال می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار