سرپرست فدارسیون دوچرخه سواری:

نتایج رکابزنان در قونیه رضایت بخش بود/ پاداش روی سکو را به گنج خانلو می‌دهیم

رسول هاشم کندی گفت: نتایج خوبی در بخش پیست بازی‌های کشور‌های اسلامی گرفتیم و عملکرد رکابزنان ما راضی کننده بود.

رسول هاشم‌کندی، سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج رکابزنان در بازی‌های کشور‌های اسلامی گفت: واقعا سطح بازی‌ها خیلی بالاتر از مسابقات قهرمانی آسیا بود، اما با این نتایجی که رکابزنان ما به دست آوردند راضی‌کننده بودند. حضور رکابزنان امارات، قزاقستان و ازبکستان که در اروپا رکاب می‌زند سطح بازی‌ها را افزایش داده بود. خداراشکر نتیجه خوبی در بخش پیست گرفتیم و ان شاالله در بخش جاده این نتایج تکرار می شود، هر چند کار سخت است.

او افزود: همکاری محمد گنج‌خانلو در مدال نقره آرین، تأثیر زیادی داشت. یکی از معدود مسابقاتی بود که ورزشکاران برای هم سنگ تمام گذاشتند و کار حرفه‌ای را انجام دادند که برای ما نتیجه خوبی داشت. امیدوارم در بخش جاده هم همکاری بین رکابزنان صورت بگیرد  تا در این بخش هم به مدال برسیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری درباره اینکه آیا برای رکابزنان پاداشی در نظر می‌گیرد یا خیر، بیان می‌کند: طبق صحبت‌هایی که پیش از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی داشتیم، در صورتی که کسب مدال یک رکابزن با همکاری هم تیمی‌اش به دست آید،  هم اندازه رکابزن مدال‌آور پادش روی سکو خواهد گرفت. روی قولمان هستیم و به طور حتم به اندازه پادش روی سکو برای آرین به گنج‌خانلو هم این  پاداش اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار