آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در استان مرکزی

ثبت نام بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از امروز در استان مرکزی آغاز شد.

یونسی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان مرکزی با اشاره به آغاز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در استان در این زمینه توضیحاتی به شرح زیر بیان کرد.

ثبت نام بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از امروز (۱۸ مرداد) آغاز و تا ۲۳ مردادماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

از ویژگی‌های دانشگاه پیام نور این است که داوطلبان می‌توانند رشته مورد علاقه خود را در شهر خود انتخاب کنندو علاوه بر اینکه شهریه دانشگاه بسیار مناسب است و داوطلبان می‌توانند از وام دانشجویی استفاده کنند.

بعد از انتخاب رشته و گذراندن یک ترم و کسب شرایط لازم کسانی که علاقمند باشند می‌توانند رشته خود را به رشته‌ای دیگر تغییر دهند و یا بین مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور انتقالی بگیرند.

تعداد ۸۰ رشته از جمله علوم تربیتی، روانشناسی، حقوق و رشته‌های فنی مهندسی در این مرحله داریم که لیست کامل این رشته‌ها برروی سایت سازمان سنجش وجود دارد.

افرادی می‌توانند در این مقطع انتخاب رشته کنند که دارای مدرک پیش دانشگاهی باشند و یا یک مدرک کاردانی در یک رشته دیگر از قبل گرفته باشند که این مدرک می‌تواند خلاء پیش دانشگاهی را جبران کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.