در صحن شورای شهر تهران مطرح شد؛

مردم باید دلیل خشک شدن درختان را بدانند

در هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران، اعضا به بررسی موضوعات مختلف شهری پرداختند.

در جلسه امروز شورای شهر تهران، اعضا به بیان تذکراتی پرداختند.

در ابتدا جعفر شربیانی در تذکر امروز خود اظهار کرد: یکسال از دوره ششم شهر تهران ری و تجریش گذشت و وارد سال دوم خدمت شده ایم. در ابتدای این دوره تعهدات وعده و قول هایی به مردم تهران داشتیم و براساس آن نیز سوگند نامه ای را در ابتدای دوره با هم قرائت کردیم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: تذکری به خودم و همکارانم دارم که چقدر در این یک سال در مسیر تعهداتی که داشتیم بودیم.

وی بیان کرد: همچنین یادآوری کنم که تمام تلاش خود را در زمان باقیمانده این دوره به کار بگیریم که از منظر تصمیم گیری و تصمیم سازی بهترین اتفاقات برای شهر و مر د م تهران روی دهد.

شربیانی در انتها یادآور شد: امیدوارم توفیق خدمت  را به مردم شهر تهران ری تجریش و شمیرانات داشته باشیم.

عذرخواهی از هیئت مدیره تاکسیرانی تهران

در ادامه احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران بیان کرد: جلسه قبل در شورا تذکری در خصوص هیات مدیره تاکسیرانی مطرح شد که این تذکر اشتباهی بود.

واکنش سروری به بسته شدن صفحه میثم مطیعی

پس از آن، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: صفحه میثم مطیعی در فضای مجازی بسته شد و دلیل آن هم این بود که یک مداح انقلابی نوحه‌ای انقلابی را خوانده است.ما  وقتی فضای رسانه خود را به دشمن می‌سپاریم یعنی از او می‌خواهیم که به ما بگوید چه کنیم.

وی ادامه داد: باید فضای مجازی خود را مدیریت کنیم زیرا  اگر فضای مجازی را مدیریت نکنیم اسلام و انقلاب حذف می‌شود.

مردم باید دلیل خشک شدن درختان را بدانند

مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران گفت: مردم باید دلیل خشک شدن هر کدام از درختان را بدانند، همچنین برخی از درختان به دلیل ساخت و سازها خشک می‌شوند.

وجود ۷۰۰ خانواده بی سرپرست در منطقه ۱۳

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد:  در محله شهید اسدی در منطقه ۱۳، ۷۰۰ خانواده بی سرپرست و بد سرپرست وجود دارد همچنین خانه‌های مجردی و پلاک قرمز که چند برابر ظرفیت خود ساکن دارند.

وی ادامه داد:  هجوم معتادان و افزایش سرقت در میدان امام حسین بسیار زیاد است و البته خودروهای رها شده هم در آنجا وجود دارد که  جمع‌آوری آنها نیاز به مجوز مرجع قضائی دارد.

امانی درباره نحوه نگهداری درختان حاشیه خیابان، یادآور شد: آبیاری درختان، نحوه محصور کردن هنگام اصلاح پیاده راه، جمع‌آوری زباله در کنار درختان و قطع کردن آنها نیازمند چاره است و با روش‌های گذشته و سنتی قابل نگهداری نیستند.

امانی گفت: قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران باید در حوزه زنان سرپرست خانوار، خانه‌های مجردی، حضور اتباع بیگانه و معتادان متجاهر وارد عمل شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.