۱۷ مرداد یادآور ایثار و رشادت‌ خبرنگاران شهید است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران مانند دیده‌بانانی امین آگاهی و امید را در جامعه تزریق می‌کنند.

محسن حسین‌میرزایی با گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران در جبهه جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی حضور موثری دارند.

او افزود: در شرایط کنونی که دشمنان برای القای ناامیدی در جامعه و نفوذ فرهنگی در کشور تلاش می‌کنند حضور موثر خبرنگاران در جبهه جهاد تبیین در راستای بصیرت‌افزایی، آگاهی‌بخشی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه ارزشمند است.

حسین‌میرزایی ادامه داد: خبرنگاران با تعهد، وظیفه‌شناسی، دلسوزی و با احساس مسئولیت و تحمل سختی‌های فراوان و با حق گویی، مجاهدتی عظیم و فداکاری بزرگی در راستای رشد و تعالی جامعه انجام می‌دهند و مانند دیده‌بانانی امین آگاهی و امید را در جامعه تزریق می‌کنند.


بیشتر بخوانید


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ۱۷ مرداد که یادآور ایثار و رشادت‌های خبرنگاران شهید است امسال مقارن شده است با عاشورای حسینی و روز شهادت بزرگ پرچمدار عدالت‌خواهی و حق‌جویی و یادآور نقش بزرگ و بی‌بدیل پیام‌رسان این حماسه بزرگ حضرت زینب کبری (س) است.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: از همه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی تشکر می‌نمایم و برای آن‌ها موفقیت و سربلندی روزافزون در استای وظیفه خطیری که برعهده دارند آرزو دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار