استاندار بوشهر:

اهالی رسانه از حضرت زینب (س) الگوبرداری کنند

استاندار بوشهر گفت: اهالی رسانه باید از حضرت زینب کبری (س) الگوبرداری کنند.

احمد محمدی‌زاده روز دوشنبه با اشاره به تقارن ۱۷ مرداد روز خبرنگار با عاشورای حسینی گفت: اگر قیام عاشورا زنده ماند و از بین نرفت، به خاطر وجود ارزشمند حضرت زینب کبری (س) به عنوان پیام‌آور و راوی بزرگ این واقعه عظیم است.

او می‌گوید: رسالت خبرنگاران در ایران اسلامی در راستای رسالت پیام‌آور و خبرنگار عاشوراست و اهالی رسانه باید از این بانوی بزرگوار الگوبرداری کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) تمام اتفاقات واقعه عاشورا را مشاهده کرد، گفت: حضرت زینب (س) براساس مشیت الهی زنده ماند تا واقعه کربلا و عاشورا را به تمام جهانیان بازتاب دهد و بزرگ‌ترین واقعه جهان را با زبانی گویا به تمام تاریخ انتقال دهد.

استاندار بوشهر در ادامه پیام با تأکید بر توجه اصحاب رسانه به جهاد تبیین عنوان کرد که در تحقق و عملیاتی شدن جهاد تبیین باید همه خبرنگاران و رسانه‌ها تلاش کنند.

محمدی زاده با تأکید بر انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها بیان کرد که خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در ابعاد گوناگون تبیین و انعکاس داده شود.

وی همچنین، نقد منصفانه را زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت و حل مشکلات جامعه دانست و تأکید کرد که رسانه‌ها باید نقد منصفانه کنند و مدیران نیز از این نقدها استفاده کرده و در رفع مشکلات کوشا باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.