لحظه به لحظه با تحولات غزه

پاسخ مقاومت به تجاوز نظامی ارتش صهیونیستی به غزه + فیلم و تصاویر

درپی تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه گروه‌های مقاومت با حمله راکتی به مواضع صهیونیست‌ها و حمله سایبری به وب‌سایت فرماندهی جبهه داخلی این رژیم پاسخ دادند.

درپی تجاوز نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گروه‌های مقاومت فلسطینی با حملات راکتی و سایبری به این اقدام صهیونیست‌ها پاسخ دادند.

مسئول دفتر رسانه‌ای جهاد اسلامی تأیید کرد که جنبش جهاد با هماهنگی بقیه گروه‌ها با «شلیک موشک» به حملات رژیم صهیونیستی پاسخ داده است. وی همچنین از «اجماع ملی فلسطینی‌ها برای مقابله با تجاوز» خبر داد.

شبکه شهاب گزارش داده که گنبد آهنین در اثر شلیک موشک‌های شدید و پی‌درپی از نوار غزه کاملاً فلج شده است. بنا به اعلام این شبکه، شلیک پی‌درپی راکت‌ها بر مناطق مختلف تل آویو در حالی صورت گرفته که «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و «یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس در یک کنفرانس مطبوعاتی بوده‌اند.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس اعلام کرد: «مقاومت اکنون از حق خود برای پاسخگویی به جنایات اشغالگران علیه مردم فلسطین استفاده می‌کند. اشغال با تجاوز آغاز شد و باید تاوان جنایات خود را بپردازد.»

حزب‌الله لبنان در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به غزه در بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید این حملات «حمایت صریح» خود را از «تمام اقدامات رهبری جنبش جهاد اسلامی» برای پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده وضعیت آماده‌باش نیرو‌ها باید به بالاترین درجه برسد و سربازان ذخیره را از سراسر سرزمین‌های اشغالی فراخوانده است.

آخرین تحولات در خصوص تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ادامه آمده است:

لحظه اصابت موشک به شهر اشغالی عسقلان

رسانه های خبری تصاویری از لحظه اصابت موشک به شهر اشغالی عسغلان (که صهیونیست ها آن را اشکلون می نامند) منتشر کردند.

۱ سال پیش
تصاویر تلاش گنبدآهنین برای رهگیری موشکهای مقاومت

خبرگزاری شهاب تصاویری را منتشر کرد که نشان می دهد گنبد آهنین تلاش دارد رگباری از موشکها را رهگیری کند.  

۱ سال پیش
محکومیت تجاوزگری رژیم صهیونیستی از سوی اتحادیه کارگری تونس

اتحادیه عمومی کارگری تونس تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد و از دولت های عربی خواست که مسئولیت های خود را بر عهده بگیرند.

۱ سال پیش
حمله هوایی جدید به غزه

شبکه المیادین در خبری از وقوع حمله جدید هوایی به غزه خبر داد.

۱ سال پیش
وزارت بهداشت فلسطین: تجاوز  سرائیل فشاری بر کادر پزشکی است

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: تجاوز اسرائیل و مسأله محاصره، با بالا گرفتن بحران کمبود دارو، فشاری برکادر درمان به حساب می آید.

۱ سال پیش
تصاویری از موشکهای مرگبار رژیم صهیونیستی

خبرگزاری فلسطینی شهاب تصاویری از موشکهای مرگبار رژیم صهیونیستی را که اماکن مسکونی را در غزه هدف قرار داده، منتشر کرد.

موشکهای رژیم صهیونیستی

موشکهای رژیم صهیونیستی

۱ سال پیش
همبستگی مردم در داخل شهر ام الفحم در سرزمین های اشغالی با مردم غزه

خبرگزاری فلسطینی شهاب تصویری از همبستگی مردم با مردم غزه و محکومت تجاوز ر›یم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.

سکنان افم الفحم

۱ سال پیش
استرالیا تجاوزات اسرائیل را دفاع از خود دانست

سفیر استرالیا در اراضی اشغالی در واکنش به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد کانبرا به "حق اسرائیل برای دفاع از خود" احترام می‌گذارد.

۱ سال پیش
شلیک توپ ۱۲۰ میلی‌متری توسط کتائب شهید ابو‌علی مصطفی

کتائب شهید ابو‌علی مصطفی، تصاویر شلیک توپ ۱۲۰ میلی‌متری، به شهرک‌های مجاور غزه را منتشر کرد.

۱ سال پیش

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد ده‌ها سایت نظامی را که جهاد اسلامی برای تولید و پرتاب موشک استفاده می‌کرد، هدف قرار داده است.

۱ سال پیش
بیانیه جانبدارانه آمریکا در دفاع از رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه آمریکا ضمن حمایت از رژیم صهیونیستی مدعی شد ما طی تماس با مقامات اسرائیلی و سایرین در منطقه برای جلوگیری از تشدید بیشتر تلاش می‌کنیم

۱ سال پیش
عملیات مشترک گردان‌های قدس، مقاومت ملی، مجاهدین و شهدای الاقصی در اراضی اشغالی

گردان‌های قدس، مقاومت ملی، مجاهدین و شهدای الاقصی در یک عملیات مشترک شهرک‌های تیووت، سدیروت، کیسوفیم، العین الثالث و صوفه را با موشک هدف قرار دادند.

۱ سال پیش
یمن حمله رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان فلسطینی را محکوم کرد

ریاست پارلمان یمن در صنعا تجاوزات اشغالگران صهیونیست به نوار غزه و ترور رهبر سرایا القدس را محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است: ما بر حق مردم و مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوزات صهیونیستی تاکید می‌کنیم.

۱ سال پیش
شلیک بیش از ۲۰۰ موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی

رسانه‌های صهیونیست می‌گویند برآورد‌ها حاکی از آن است که از روز گذشته (جمعه) بیش از ۲۰۰ موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

۱ سال پیش
واکنش روسیه به حمله رژیم صهیونیستی به غزه

وزارت امور خارجه روسیه به حملات رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان داد و اعلام کرد تشدید تنش جدید در غزه با حملات نیروی هوایی اسرائیل انجام شد که خواستار واکنش جناح‌های فلسطینی شد.
مسکو این تحولات را با نگرانی عمیق می‌نگرد. ما از همه طرف‌های ذی‌ربط می‌خواهیم حداکثر خویشتنداری را به خرج دهند و از تشدید اقدامات مسلحانه جلوگیری کنند.

۱ سال پیش
شمار شهدای غزه به ۱۵ تن رسید

وزارت بهداشت فلسطین ضمن تایید شهادت یک فلسطینی دیگر در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به خان یونس، از افزایش شمار شهدا به ۱۵ نفر خبر داد.
شمار زیادی از مجروحان حملات وحشیانه صهیونیست‌ها کودک هستند. تا این لحظه یک کودک ۵ ساله به شهادت رسیده است.

این وزارتخانه همچنین تاکید کرد که تا این لحظه ۱۲۵ نفر دیگر در حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه زخمی شدند.

۱ سال پیش

وزارت خارجه انگلیس در واکنش به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه گفت ما از نزدیک وضعیت غزه را زیر نظر داریم و خواستار کاهش تنش هستیم.

۱ سال پیش

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد بالگرد‌ها و سربازان یگان ماژلان ۴ پایگاه نظامی جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه را بمباران کردند.
طبق این ادعا دو انبار مهمات دریایی در انبار‌های متعلق به جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه را هدف قرار گرفت.

۱ سال پیش
احتمال نفوذ دو فلسطینی به شهرکی صهیونیستی در کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی از احتمال نفوذ دو فلسطینی به شهرک صهیونیست‌نشین الیعازر در کرانه باختری خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان شهرک الیعازر در کرانه باختری می‌خواهد در خانه‌های خود بمانند و نفوذ فلسطینی‌ها به این شهرک را تأیید کنند. فلسطینیان به دلیل نفوذ به شهرک الیعازر در کرانه باختری تحت بازجویی هستند و از ساکنان آن خواسته می شود در خانه بمانند.
الجزیره اعلام کرد در پی فراخوانی برای یورش به مسجد الاقصی فردا تدابیر شدید امنیتی در بیت المقدس برقرار شده است.

۱ سال پیش
رسانه‌های صهیونیستی: جهاد اسلامی توانایی‌های خود را حفظ کرده است

به گزارش شبکه خبری المیادین، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند: جنبش جهاد اسلامی فلسطین توانایی‌های خود را حفظ کرده و جنوب را به گروگان گرفته است.

۱ سال پیش
بیانیه وزارت امور خارجه سوریه در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه

وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه ضمن انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ادامه اقدامات تروریستی اسرائیل علیه غیرنظامیان در نوار غزه بار دیگر ثابت می‌کند که اسرائیل یک موجودیت اشغالگر نژادپرستانه است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سوریه همچنان بر حمایت و ایستادگی خود در کنار فلسطینی‌هایی که از حقوق آن‌ها دفاع می‌کنند، تاکید می‌کند و از همه فلسطینی‌ها می‌خواهد که متحد شوند. بی‌توجهی جامعه جهانی به خون فلسطینی‌ها نشان‌دهنده همدستی در تجاوز و بی‌توجهی به قوانین بین‌المللی است. سوریه اسرائیل را مسئول این تشدید خطرناک می‌داند و از مقامات اسرائیلی می‌خواهد که پاسخگو باشند.

۱ سال پیش
جهاد اسلامی مذاکره آتش بس را رد کرد

شبکه عبری زبان "کان" اعلام کرد که المیادین به نقل از برخی منابع در گروه‌های فلسطینی آورده است که جهاد اسلامی به پیشنهاد مصر برای آرام‌سازی اوضاع و توقف درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی پاسخ منفی داده و اعلام کرد که اکنون زمان پاسخگویی به جنایات دشمن صهیونیستی است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد برای عملیات نظامی که ممکن است یک هفته طول بکشد آماده می‌شویم و هیچ مذاکره‌ای برای آتش بس با جهاد اسلامی وجود ندارد.

۱ سال پیش
کویت حمله به غزه را محکوم کرد

وزارت خارجه کویت تجاوز اسرائیل به غزه را محکوم کرد و خواستار احترام به قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل شد.

۱ سال پیش

الجزیره: ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تیپ زرهی و تانک‌های اسرائیلی مواضع و پایگاه‌های جهاد اسلامی در غزه را بمباران کرد.

۱ سال پیش
احتمال قطع برق در غزه

الجزیره: شرکت برق غزه اعلام کرد تنها نیروگاه در نوار غزه به دلیل تمام شدن سوخت از فعالیت باز ماند.

۱ سال پیش
دعوت علمای اردن از عموم امت برای همبستگی با مردم غزه

هیئت علمای اردن امروز شنبه عموم امت اسلامی را به محکومیت شدید حمله جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به غزه و همبستگی با مردم این باریکه دعوت کرد.

این هیئت در بیانیه‌ای خواستار برپایی تظاهرات‌ها و تجمعات سراسری برای اعلام همبستگی با غزه شد و مسئولیت تمامی پیامد‌های تجاوز علیه این باریکه را متوجه دولت غاصب صهیونیستی دانست.

هیئت علمای اردن پایداری و مقاومت مبارزان فلسطینی در برابر اشغالگران اسرائیلی را هم ستود و خواستار وحدت و انسجام هرچه بیشتر آنان در جنگ با اشغالگران شد.

هیئت مذکور همراهی برخی حاکمان اسلامی و عربی با دشمن غاصب صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و خواستار پایان دادن به هرگونه همکاری و عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی شد.

۱ سال پیش
مصر پیشنهاد آتش بس مطرح کرد

رسانه‌های اسرائیلی ادعا کردند مصر پیشنهاد آتش بس را مطرح کرده و منتظر واکنش طرف‌های مربوطه است.

۱ سال پیش

گردان‌های قدس اعلام کرد شهرک نیر اوز در غزه با گلوله‌های خمپاره بمباران شد.

۱ سال پیش
شهادت زنی فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به شمال نوار غزه

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به یک دستگاه خودرو در شمال نوار غزه، زنی فلسطینی به شهادت رسیده است.

۱ سال پیش
خسارت ناشی از حملات موشکی مقاومت به شهرک سدیروت

شهردار سدیروت اعلام کرد موشک شلیک شده از نوار غزه به ساختمانی در شهر اصابت کرد و خسارت زیادی به آن وارد کرد.
دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که از آغاز حمله جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به غزه تا این لحظه ۶۵۰ واحد مسکونی در این باریکه خسارت دیده‌اند.

۱ سال پیش
بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی در محکومیت حمله به غزه

مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه، تاکید کرد تنها راه امت اسلام برای خروج از بحران‌ها و تهدیدات علیه ملت مظلوم منطقه رویکرد مقاومت است و همه کشور‌های اسلامی می‌بایست در خدمت آرمان فلسطین قرار گرفته و هرگونه عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم نمایند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید کرد: از ملت‌ها، نخبگان و مجامع بین المللی می‌خواهیم تا در جهت تامین امنیت مردم فلسطین بر اساس اصل دفاع مشروع از خود در مقابل اشغال و تروریسم رژیم صهیونیستی عمل کنند.

۱ سال پیش
اصابت موشک مقاومت به شهرک سدیروت

المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد گزارش‌ها حاکی از این است که یکی از موشک‌های مقاومت فلسطین به هدفی در شهرک سدیروت اصابت کرده است. گفته می‌شود در پی برخورد ترکش‌های موشک به شهرک‌نشینان در سدیروت، تعدادی صهیونیست مجروح شده‌اند.

به گزارش المیادین حملات موشکی به شهرک‌های اسرائیلی ادامه دارد و سامانه گنبد آهنین در تلاش است تا جلوی این حملات و اصابت آن‌ها به شهرک‌های اسرائیلی را بگیرد.

۱ سال پیش
شمار شهدای غزه به ۱۳ تن رسید

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد با شهادت یک فلسطینی دیگر شمار شهدای بمباران رژیم صهیونیستی به ۱۳ نفر رسید و ۹۰ نفر مجروح شده اند.
سخنگوی وزارت بهداشت غزه با اشاره به نهایت تلاش کادر بهداشت و درمان در بیمارستان غزه از کمبود ۴۰ درصدی دارو خبر داد.

۱ سال پیش
گردان‌های قدس: در پاسخ به تجاوزات مستمر، اسدود، عسقلان و سدروت را با راکت بمباران کردیم

مقاومت فلسطین دقایقی پیش شهر‌های اسدود، عسقلان و سدیروت را هدف حمله راکتی قرار داد.
رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که یکی از راکت‌های مقاومت به نزدیکی منزلی در شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت اصابت کرده است.

۱ سال پیش
پهپاد رژیم صهیونیستی یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه را بمباران کرد

شبکه الجزیره اعلام کرد یک پهپاد نظامی رژیم صهیونیستی یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه را در غرب شهر غزه بمباران کرد.

برخی منابع ساختمان را ۳ طبقه عنوان کرده اند.

پهپاد‌های ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی پیش یک دستگاه خودرو را در نزدیکی گذرگاه ایرز در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

 

۱ سال پیش

گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در فلسطین حملات اسرائیل به غزه را محکوم کرد.

۱ سال پیش
حماس: اجازه نخواهیم داد دشمن به تنهایی علیه یک جبهه وارد جنگ شود

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در قدس با اشاره به اینکه مقاومت ملت فلسطین ادامه دارد، تاکید کرد که هرگز اجازه نخواهیم داد دشمن صهیونیستی علیه یکی از جبهه‌ها به تنهایی وارد جنگ شود.

محمد حماده امروز شنبه در بیانیه‌ای تصریح کرد که حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی علیه غزه این بار هم در برابر پایداری مقاومت راه به جایی نخواهد برد.

حماده تصریح کرد که آرزوی دشمن برای تغییر قواعد درگیری و درهم شکستن هیبت و ابهت مقاومت، توهمی بیش نیست و مقاومت به رویارویی با این رژیم تا آزادسازی این سرزمین ادامه خواهد داد.

وی افزود که غزه، کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ میادینی واحد و یکپارچه هستند و هرگز اجازه نمی‌دهیم دشمن صهیونیستی علیه یکی از این جبهه‌ها به تنهایی وارد جنگ شود و خون ملت و مقدسات آن و در راس آن مسجد الاقصی خطوط قرمزی هستند که دشمن قطعا بهای تعدی به آن‌ها را خواهد پرداخت.

۱ سال پیش
زخمی شدن ۵ فلسطینی در غزه

یک منبع پزشکی اعلام کرد در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه‌ای را در محله زیتون در جنوب شرقی شهر غزه هدف قرار داد، ۵ فلسطینی زخمی شدند.

۱ سال پیش

رسانه اسپانیایی اعلام کردند اتلتیکو مادرید و یوونتوس به دلایل امنیتی بازی دوستانه خود در تل آویو را لغو کردند.

۱ سال پیش
بیانیه گردان‌های قدس در خصوص حملات اخیر

گردان‌های قدس اعلام کرد آغاز عملیات «وحدت میادین» را که از عصر دیروز آغاز شد، ادامه نبرد در پاسخ به تجاوزات را تأیید می‌کنیم.گردان‌های قدس در عملیات «وحدت میادین» راس ساعت دوازده در پاسخ به تجاوزات مداوم، تل آویو، فرودگاه بن گوریون، اشدود، بئرشبا، عسقلان، نتیووت و سدروت را با ۶۰ موشک بمباران کردند.

به فرزندان ملت فلسطین و طرفداران مقاومت اطمینان می‌دهیم روحیه رزمندگانمان در بهترین سطح قرارداشته و دست بالا را در میدان‌های نبرد خواهند داشت.

گفته می‌شود چندین پهپاد گردان‌های قدس به این منطقه نفوذ پیدا کرده اند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند بر اثر اصابت موشک در کارخانه‌ای در «اشکول» آتش سوزی رخ داد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد بر اثر اصابت ترکش یک نارنجک راکتی که از غزه شلیک شد و شهرک‌های اشکول را هدف قرار داد، دو سرباز زخمی شدند.

۱ سال پیش
نفوذ پهپاد‌های مقاومت به شهرک‌های اسرائیلی

ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان منطقه ناحل عوز خواسته وارد پناه‌گاه‌ها شوند. بنا بر گزارش‌ها چندین پهپاد سرایا القدس به این منطقه نفوذ پیدا کرده است.

خبرنگار المیادین اعلام کرد چندین شهرک نشین بر اثر حمله به اشکول آسیب دیدند.

۱ سال پیش
اصابت راکت‌های غزه به شهرک‌ ناحل عوز و اشکول

منابعی به المیادین اطلاع دادند راکت‌های مقاومت غزه به شهرک ناحل عوز نفوذ کردند. در همین راستا از شهرک‌نشین‌ها خواسته شده به پناهگاه‌ها بروند. همچنین بر اثر اصابت راکت در اشکول تعدادی از شهرک نشینان مجروح شدند.

۱ سال پیش
زخمی شدن دو سرباز صهیونیست در حملات راکتی

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد بر اثر اصابت ترکش یک نارنجک راکتی که از غزه شلیک شد و شهرک‌های اشکول را هدف قرار داد، دو سرباز زخمی شدند.

۱ سال پیش
کمبود شدید تجهیزات پزشکی در غزه

به گزارش خبرگزاری شهاب، محمد ابو سلمیه رئیس مرکز پزشکی الشفاء در غزه گفت: با کمبود شدید تجهیزات پزشکی روبه رو هستیم و درباره قطع برق در نوار غزه هشدار می‌دهیم.

۱ سال پیش
گردان‌های القدس پایگاه نظامی فجه را هدف قرار دادند

به گزارش شبکه قدس گردان‌های سرایا القدس تایید کردند پایگاه نظامی فجه در اراضی اشغالی را هدف قرار دادند.

۱ سال پیش
تصویری از شدت حملات رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی

تصویری از خانه ای که ساعتی پیش در منطقه شیخ عجلین در غرب شهر غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ویران شد.

پاسخ مقاومت به تجاوز نظامی ارتش صهیونیستی به غزه + فیلم و تصاویر

۱ سال پیش
شروع دوباره حملات رژیم صهیونیستی به مرکز و جنوب غزه

المیادین: رژیم صهیونیستی حملات خود را مجددا شروع کرده و مرکز غزه را هدف قرار داد. از سویی دیگر منابعی در جنوب غزه اعلام کردند جنگنده‌های صهیونیست زمین های کشاورزی را در منطقه بنی سهیلا در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

۱ سال پیش
سخنگوی نظامیان رژیم صهیونیستی فرماندهان مقاومت را تهدید کرد

سخنگوی نظامیان رژیم صهیونیستی: ترور «تیسیر الجعبری» آخرین ترور نخواهد بود.

۱ سال پیش
تخریب خانه‌های مردم غزه بعد از حملات دیشب

رسانه‌های فلسطینی تصاویری از خانه یک فلسطینی در غزه پس از حملات دیشب رژیم صهیونیستی منشتر کردند.

پاسخ مقاومت به تجاوز نظامی ارتش صهیونیستی به غزه + فیلم و تصاویر

پاسخ مقاومت به تجاوز نظامی ارتش صهیونیستی به غزه + فیلم و تصاویر

۱ سال پیش
توقف کار نیروگاه برق غزه

الوطن گزارش داد: نیروگاه برق غزه اعلام کرد که از ظهر امروز (شنبه) به دلیل کمبود سوخت کار خود را متوقف می‌کند.

۱ سال پیش
جهاد اسلامی: اولویت ما اکنون شکستن دماغ اشغالگران است

داوود شهاب، یکی از فرماندهان جهاد اسلامی: ما رفتن هر هیئتی از جنبش به قاهره برای مذاکره  را تکذیب می‌کنیم. اولویت ما اکنون شکستن دماغ اشغالگران است. تلاش ما در حال حاضر روی زمین متمرکز شده است.

۱ سال پیش

به گزارش خبرگزاری شهاب، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند یک موشک به نزدیک خانه خبرنگار شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل در شهرک‌های مجاور نوار غزه اصابت کرد.

۱ سال پیش
فراخوان دانشجویان رام الله برای حمایت از غزه

شورای دانشجویی دانشگاه بیرزیت در رام الله از مردم این منطقه دعوت کرد تا امروز شنبه ساعت ۱۲ ظهر در مقابل شورای قدیمی دانشجویی در راهپیمایی گسترده در حمایت از غزه و بیعت با مقاومت شرکت کنند.

۱ سال پیش
جنوب غزه زیر آتش صهیونیست‌ها

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای در جنوب غزه حمله کردند.

پاسخ مقاومت به تجاوز نظامی ارتش صهیونیستی به غزه + فیلم و تصاویر

۱ سال پیش
عطوان: ملت ما از جنگ نمی‌هراسد

عبدالباری عطوان، سردبیر روزنامه رای الیوم در توئیتی نوشت: پاسخ گروه‌های غزه به تجاوز (رژیم صهیونیستی) آغاز شد و موشک‌های هوشمند و نقطه زن از مخفی گاه‌های خود خارج خواهد شد تا شهر‌های بزرگ اشغالی را هدف قرار دهد. فرودگاه‌ها بسته خواهد شد و شش میلیون نفر به پناهگاه‌ها فرستاده خواهند شد و این مشابه همان اتفاقی است که در عملیات سیف القدس افتاد.

فراتر از همه اینکه ملت ما از جنگ نمی‌هراسد و مردم ما در غزه با شلیک هر موشکی شادی می‌کنند. به یاری خدا پیروزی از آن مردم غزه خواهد بود.

۱ سال پیش
حمله گردان های قدس به پایگاه ایرز رژیم صهیونیستی

شبکه تلویزیونی المنار لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین پایگاه ایرز وابسته به ارتش رژیم اشغالگر را با چند خمپاره هدف قرار داد.

شبکه الجزیره مباشر نیز اعلام کرد گردان‌های قدس از حمله به شهرک کیسوفیم و دو پایگاه نظامی صهیونیستی در مرز غزه با چند موشک و خمپاره خبر داد.

۱ سال پیش
لحظات خداحافظی خانواده ها با شهیدان در غزه

درد و رنج مردم غزه

درد و رنج مردم غزه

درد و رنج مردم غزه

درد و رنج مردم غزه

۱ سال پیش
ویدیویی از آخرین لحظه قبل از هدف قرار گرفتن خانه یک فلسطینی

دختری فلسطینی فیلمی را منتشر کرده است که در آن آخرین لحظات قبل از اصابت موشک‌های رژیم صهیونیستی به خانه‌اش ثبت شده است.

۱ سال پیش
آمار شهدای فلسطینی به ۱۱ تن رسید

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد در حمله صبح امروز اشغالگران صهیونیستی به خان یونس، یک فلسطینی شهید و یک نفر دیگر زخمی شد. بدین ترتیب شمار شهدای حملات اسرائیل از دیروز به ۱۱ نفر افزایش یافت.

 
۱ سال پیش
لبنان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد

به گزارش شبکه المیادین، لبنان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست با مداخله فوری خود به این تجاوز پایان دهد.

۱ سال پیش
تصاویری از کودکان زخمی بر اثر جنایات رژیم صهیونیستی

رسانه‌های فلسطینی تصاویری از کودکان فلسطینی منتشر کردند که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی غیرنظامیان و خردسالان غزه را هدف قرار می‌دهد.

پاسخ مقاومت به تجاوز نظامی ارتش صهیونیستی به غزه + فیلم و تصاویر

پاسخ مقاومت به تجاوز نظامی ارتش صهیونیستی به غزه + فیلم و تصاویر

پاسخ مقاومت به تجاوز نظامی ارتش صهیونیستی به غزه + فیلم و تصاویر

۱ سال پیش
وداع با پیکر شهید ۲۴ ساله فلسطینی

وداع با شهید تمیم غسان حجازی، جوان 24 ساله‌ای که در پی گلوله باران رژیم صهیونیستی در شرق خان یونس جان باخت.

پاسخ مقاومت به تجاوز نظامی ارتش صهیونیستی به غزه + فیلم و تصاویر

۱ سال پیش
حمله جدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه‌ای در شمال غربی شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند. به ادعای نظامیان این رژیم در این منطقه یکی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین قرار داشته است.

۱ سال پیش
راکت‌های گردان‌های القدس به علومیم رسید

گردان‌های سرایا القدس از هدف قرار دادن شهرک علومیم با شلیک چندین راکت خبر دادند.

۱ سال پیش
گردان های شهدای الاقصی مسئولیت بمباران شهرک سدیروت را برعهده گرفت

گردان‌های شهدای الاقصی، «تیپ العامودی» تایید کرد مسئولیت بمباران شهرک سدیروت با تعدادی راکت بر عهده آن‌هاست.

۱ سال پیش
قطر تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

وزارت امور خارجه قطر در بیانیه‌ای با محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه‏، بر ضرورت تلاش فوری جامعه بین الملل برای توقف تجاوزات مکرر علیه غیر نظامیان به ویژه زنان و کودکان در فلسطین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی‏، در این بیانیه آمده است: موضع ثابت قطر در قضیه فلسطین‏ اجرای عدالت‏، استیفای حقوق مشروع مردم فلسطین و تشکیل کشور مستقل در مرز‌های ۱۹۶۷ به پایتختی شرق قدس است.

۱ سال پیش
فلسطین الآن: یگان وابسته به گردان شهداء الاقصی مسئولیت حمله به کرم ابوسالم را بر عهده گرفت

به گزارش کانال تلگرامی فلسطین الآن، تیپ «العامودی» وابسته به گردان‌های شهداء الاقصی، مسئولیت حمله موشکی گسترده به گذرگاه کرم ابوسالم، در ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح امروز در نبرد (دیدار آزادگان) را بر عهده گرفت.

۱ سال پیش
الجزیره مباشر: برقراری آرامش نسبی در غزه

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، پس از حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی، آرامش نسبی در غزه برقرار شده است. با این حال پهپاد‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی همچنان بر فراز نوار غزه در پرواز هستند.

۱ سال پیش
بازداشت گسترده رهبران و اعضای جهاد اسلامی در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری شهاب، بر اساس گزارش رسانه ها، نظامیان اشغالگر حملات گسترده‌ای برای بازداشت رهبران و اعضای جنبش جنبش جهاد اسلامی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن آغاز کردند.

۱ سال پیش
۶ زخمی در حمله جنگنده‌های صهیونیستی به اردوگاه جبالیا و دیر البلح

به گزارش الجزیره ‏، در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا در شمال غزه و منطقه‌ای دیگر در دیر البلح ۶ نفر زخمی شدند.

۱ سال پیش
 هشدار سفارت امارات در فلسطین اشغالی به شهروندان اماراتی

حساب توئیتری ”سفارت امارات در اسرائیل“ با درخواست از شهروندان حاضر در اراضی اشغالس برای رعایت جانب احتیاط، بر لزوم پیروی آنان از دستورات مقامات اسرائیل برای حفظ جان خود تاکید کرد.

سفارت امارات با درج شماره تماسی نوشت: از شهروندان اماراتی که در اسرائیل حضور دارند می‌خواهیم در مواقع ضروری با شماره سفارت تماس بگیرند.

۱ سال پیش

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبری فوری از به صدا در آمدن آژیر خطر در گذرگاه کرم ابوسالم و شهرک صهیونیستی کیسوفیم نزدیک غزه خبر داد.

۱ سال پیش
رسانه‌های صهیونیست از حمله موشکی از غزه به النقب غربی خبر دادند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند لحظاتی پیش چندین فروند موشک از غزه به سمت النقب غربی شلیک شد.

۱ سال پیش

جنگنده های رژیم صهیونیستی یکی از مواضع مقاومت را در دیرالبلح در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند.

۱ سال پیش
مجلس کشورهای عرب: تجاوز اسرائیل به نوار غزه، نقض آشکار قوانین بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری شهاب، مجلس کشور‌های عرب تاکید کرد: تجاوز اسرائیل به نوار غزه، نقض آشکار قوانین بین‌المللی و به چالش کشیدن اصول حقوق بشر است.

۱ سال پیش
الازهر مصر تجاوز رژیم صهیونیستی علیه غزه را محکوم کرد

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، الازهر مصر تاکید کرد: اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه غزه، کشتار فلسطینی‌ها و هدف قرار دادن زنان و کودکان را به شدت محکوم می‌کنیم.

۱ سال پیش
وزارت خارجه ترکیه حملات تل آویو به غزه را به شدت محکوم کرد

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، وزارت امور خارجه ترکیه گفت: حملات اسرائیل به غزه را به شدت محکوم می‌کنیم و هدف قرار دادن غیرنظامیان را غیر قابل قبول می‌دانیم.

۱ سال پیش
هنیه: حملات اسرائیل به نوار غزه باید متوقف شود

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس با رئیس دستگاه اطلاعات مصر تاکید کرد: حملات اسرائیل به نوار غزه باید متوقف شود.

۱ سال پیش

سازمان همکاری اسلامی تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد و این رژیم را مسئول کامل پیامدهای این تشدید خطرناک دانست.

۱ سال پیش
تاکید فلسطینی ها بر انتقام از دشمن صهیونیست

مصطفی برغوثی، دبیر کل ابتکار ملی فلسطین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: اسرائیل تلاش می‌کند با ریختن خود فلسطینی‌ها کارزار انتخاباتی خود را تقویت کند.

وی گفت: ما امروز شاهد اقدام تحریک آمیز اسرائیل در غزه بودیم. این یک اقدام تجاوزکارانه بود. این موضوع سبب کشتار قابل توجهی شد. ۵۰ نفر زخمی شدند. ۱۰ نفر از جمله یک کودک ۵ ساله کشته شدند. حال یک کودک دیگر هم وخیم است. او چهار سال سن دارد. هیچ توجیهی برای این حمله اسرائیل وجود ندارد. این موضوع نشان می‌دهد که اسرائیل در انتخابات آتی در آستانه شکست خوردن است و تلاش می‌کند که از خون فلسطینی‌ها شانس خود را برای انتخاب دوباره افزایش دهد. این یک حمله وحشتناک بود، اما به تنشی بزرگ بدل می‌شود. به خوبی مشاهده می‌شود که اسرائیل به دنبال سرکوب هرگونه مقاومت از طرف فلسطینی‌ها هستند. اما این اقدامات تحریک آمیز از طرف اسرائیل تنها سبب افزایش مقاومت در برابر اشغال گری می‌شود.

این مقام فلسطینی تاکید کرد: فلسطینی‌ها بسیار صبور بوده اند. در ۵ روز گذشته اسرائیلی‌ها اقدامات تحریک آمیز زیادی را انجام داده اند. آن‌ها یکی از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی را در کرانه باختری رود اردن بازداشت کرده اند. آن‌ها به مردم در کرانه باختری حمله کرده و آن‌ها را کشته اند. آن‌ها تلاش کرده اند که غزه را تحریک به واکنش کنند. فلسطینی‌ها خیلی صبورانه رفتار کرده اند. مقاومت فلسطینی منظم و هدفمند است. هیچ اقدامی انجام نشد. اما آنچه که هم اکنون می‌بینید یک اقدام دفاع از خود است. موشک‌هایی به اسرائیل شلیک شده است. به نظرم مقامات اسرائیلی یک اشتباه راهبردی بزرگ مرتکب شده اند. آن‌ها بهای سنگینی را برای این موضوع پرداخت خواهند کرد. به نظرم آن‌ها با آتش بازی می‌کنند.

۱ سال پیش
هدف قرار دادن یک مسجد در نوار غزه

خبرگزاری شهاب اعلام کرد رژیم صهیونیستی مسجد ابوحنیفه در شمال نوار غزه را با موشک هدف قرار داد. همچنین زمین های کشاورزی در بیت لاهیا هدف دو موشک دشمن صهیونیستی قرار گرفت. 

رژیم صهیونیستی مدعی شد در حملات هوایی و نیز پهپادی خود چند سایت تسلیحاتی جهاد اسلامی را هدف قرار داده است. 

۱ سال پیش
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به نوار غزه

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز مجدد حملات هوایی و موشکی به نوار غزه خبر داد. 

وی اعلام کرد جنگنده های نیروی هوایی اسراییل مقرهای جنبش مقاومت جهاد اسلامی در نوار غزه را هدف قرار دادند. 

 

۱ سال پیش
تیپ‌های مجاهد: شهرک‌های صهیونیستی را موشک‌باران کردیم

به گزارش شبکه قدس الاخباریه، تیپ‌های مجاهد اعلام کردند: «به عنوان اولین پاسخ به ترور فرمانده «تیسیر الجعبری»، محله «نهال اوز» و شهرک «الومیم» را با موشک بمباران کردیم.»

۱ سال پیش
ویدئویی از شلیک دسته جدیدی از راکت‌های مقاومت به سمت سرزمین‌های اشغالی
۱ سال پیش
تداوم حملات ارتش متجاوز علیه مواضع جهاد اسلامی

ارتش رژیم متجاوز صهیونیستی اعلام کرد که حملات علیه اهداف و مواضع جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

۱ سال پیش
گانتس، آستین را در جریان جزئیات حمله به غزه قرار داد

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگوی تلفنی با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا او را در جریان جزئیات عملیات نظامی علیه غزه قرار داده است.

۱ سال پیش
گفت‌وگوی تلفنی گانتس و بلینکن تلفنی در مورد حمله به غزه

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا گفت‌وگو کرده و او را در جریان آخرین تحولات حمله به غزه قرار داده است.

۱ سال پیش
تونس و اردن خواستار توقف فوری حملات به غزه شدند

وزارت خارجه تونس ضمن محکومیت شدید حمله ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، جامعه بین‌الملل را به عمل به مسئولیت‌های خود در قبال فلسطینیان ساکن این باریکه دعوت کرد و همچنین خواستار توقف فوری حملات علیه غزه شد.

از سوی دیگر، وزارت خارجه اردن نیز خواستار مداخله فوری جامعه بین‌الملل برای توقف حملات علیه غزه و جلوگیری از تشدید تنش در این باریکه شد.

۱ سال پیش
فیلمی دیگر از حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی فلسطین
۱ سال پیش
حمله راکتی مجدد مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی

گردان‌های قدس در پاسخ به حملات دوباره جنگنده‌های صهیونیستی، مجدداً شهر اشغالی «عسقلان» و تمامی شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه را هدف حمله راکتی قرار دادند.

۱ سال پیش
باز شدن پناهگاه‌های تل‌آویو

خبرنگار راشاتودی گزارش داد که شهرداری تل‌آویو پس از شلیک ده‌ها موشک از سوی گردان‌های قدس، پناهگاه‌های خود را باز کرده است.

۱ سال پیش
حمله سایبری به وبگاه فرماندهی جبهه داخلی رژیم صهیونسیتی

کانال عبری زبان کان از فروپاشی وب‌سایت فرماندهی جبهه داخلی رژیم صهیونیستی درپی حمله سایبری خبر داد.

۱ سال پیش
بمباران دوباره شهرک‌های صهیونیستی

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد راکت‌های مقاومت شهرک‌های صهیونیستی مرزی رژیم اشغالگر را هدف قرار داده‌اند.

۱ سال پیش
فعال شدن آژیر‌های خطر در شهرک‌های نزدیک غزه

رسانه‌های عبری می‌گویند آژیر‌های خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک نوار غزه به صدا درآمده است.

۱ سال پیش
تصویری از حملات دوباره رژیم صهیونیستی به غزه

تصویری از حملات دوباره رژیم صهیونیستی به غزه 01

۱ سال پیش
جنگنده‌های صهیونیستی زمین‌های کشاورزی در «بیت حانون» را بمباران کردند

خبرگزاری شهاب گزارش داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی زمین‌های کشاورزی را در «بیت حانون» در شمال نوار غزه هدف قرار دادند. تاکنون از این حملات تلفاتی گزارش نشده است.

طبق گزارش خبرنگار شهاب، هواپیما‌های اشغالگر به هدفی در مناطق غربی شهر غزه هم حمله کرده‌اند. گفته شده سایت «مهاجر» مقاومت در جنوب نوار غزه نیز هدف هواپیما‌های رژیم اشغالگر قرار گرفته است.

۱ سال پیش
حماس: اشغالگران باید تاوان جنایات خود را بپردازند

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفت‌وگو با الجزیره تأکید کرد: «مقاومت در مقابله با تجاوزات اشغالگران متحد است. واضح است که اشغالگر قصد آشکاری برای حمله به غزه و ارتکاب جنایات خود داشته است.»

«حازم قاسم» سخنگوی حماس اعلام کرد: «مقاومت اکنون از حق خود برای پاسخگویی به جنایات اشغالگران علیه مردم فلسطین استفاده می‌کند. اشغال با تجاوز آغاز شد و باید تاوان جنایات خود را بپردازد.»

۱ سال پیش
جنگنده‌های صهیونیستی غزه را بمباران کردند

خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شدت منطقه‌ای در شهر غزه را بمباران کردند.

۱ سال پیش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
انشاالله فلسطین و مقاومت با زدن ترقه در شهرهای اشغالی صهیونیست ها را نابود خواهند کرد ولی ۲۰۰۰ سال دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
انَّ الَّذينَ اجْرَمُوا كانُوا مِنَ الَّذينَ امَنُوا يضْحَكُونَ
مجرمان و بد كاران هميشه در دنيا به مؤمنان مى‏خنديدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
گنبد آهنین تمامی راکت هارو تو هوا زد
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۳۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار از سال 1918 تاکنون از تجاوز اسرائیل جنایتکار حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
آمریکا جنایتکار از سال 1918 تاکنون ثابت کرد که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
اسراییل باید بابت ترور ایرانیان مجازات بشه
البته نه توسط حماس و نه اینجوری
کابینه اسراییل باید با تمام وزراش کشته بشن
United States of America
مبارز
۰۲:۲۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
باشگاه خبرنگاران ، چراغی را روشن کردم و دیگران را تشویق به حقگویی و جهاد علیه جریان موذی نفوذی نفاق و فتنه ، مقابله ای به سبک خودشان. متن هایی را که می فرستم سانسور نکن.
یالثارات الحسین (ع)
تقدیم به ساحت مقدس حضرت صاحب الامر (عج)
United States of America
حشره کش
۰۲:۰۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
یک تعداد ثابت (6 حشره موذی) اکثر کامنت های آزادیخواهانه و طرفدار منافع ایران را دائم رای منفی می زنند
United States of America
موشه قصاب
۰۱:۵۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
شلام
اشکلون رو زدن اشکمون در اومد
گنبد حلبی مون شوراخ شد، مثل آبکش شده
نفتالین رفته شوراخ موش ، نتانیاگوه شوراخ مشتراح
دیگه شوراخ نداریم بریم توش

شازمان فشل و آمریکا کمک کمک
داعش رو بفرشتید برامون شوراخ جدید بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
از خنده اشکم در آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
عزیزان همین راکت ها هم پیشرفت بزرگی است ما از کشوری حرف میزنیم که در محاصره کامل است
مقاومت از قبل قوی تر شده است بیست سال پیش مقاومت نمی توانست موشکی به سمت اسرائیل شلیک کند اما الان میتواند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
اسرائیل میزنه 90 نفر مجروح و 15 نفر شهید، حماس و جهاد اسلامی میزنه، وسط خیابون میخوره و نهایت 1 نفر مجروح میشه. خسته نباشید بعد بیاید گنبد آهنین رو مسخره کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
این جنگ کاملا به نفع غزه هست، جنگ فرسایشی منجر به کاهش محسکس توان اسرائیلی ها و منابعشون خواهد شد، پیروزی از آن مقاومت است، هیچ شکی نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
محسوس* اشتباه تایپی داشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
بابا بروز کنید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
این رویا رویی ظالمانه غیر برابر فقط مردم عادی و زن کودک و پیرو بیمار را می کشه و هزاران نفر را داغدار می کنه . تا کی باید شاهد پاره پاره شدن عزیزانشون باشن . این جنگ فرسایشی چند ده ساله ظلمه . خدا باعث و بانی این جنایات را به سزای عملشون برسونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
حماس از ابتدای تاسیسش تا کنون یه سرباز اسراییلی رو هم نتونسته زخمی کنه
اخه شلیک ۵۰ هزار موشک به چه دردی میخوره؟کو تلفات و کاراییش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
بازم حماس ۱۰ هزار موشک شلیک کرد و شیشه دوماشین شکسته و ۳ تا گربه تو خیابون ترسیدن
تا ۵۰ نفر از اسراییلی ها کشته نشن چیزی درست نمیشه
United States of America
مبارز
۰۲:۲۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
به زودی 50 تاشون هم زنده نمی مونن تا برای آیندگان تعریف را تحریف کنن
روز انتقام خدا نزدیک است
یا لثارات الحسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
ایران دخالت نکنه بهتره، جنگ جهانی راه نیندازید در خاورمیانه، ما مردم امنیت میخواییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
همه برید محکوم کنید ، عرضه ی دیگه ای هم داشتید مگه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
اگه اتحاد ملتهای مسلمان بیشتر بود اینجور این وحشی‌ها جرأت نداشتن، آخه کودک چیکارت کرده
در ضمن خدا عاقبت کنه استرالیا حقت هست تو هم دوشیده بشی توسط این صهنونیستها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
خدا همراه مظلومان هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
پاسخ ترکیبی نشون دهنده پیشرفت مقاومت هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
کشور هایی که موضع ضد صهیونیستی گرفتن ببینید تا مظلمونین رو بشناسید، تا کسایی که ظلم رو محکوم می کنن بشناسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
به ما چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
کسی از سیب زمینی نظر نخواست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
به نقشه جهان نگاه کن،موقعیت کشوری که الان جنگ شده نگاه کن،یه نگاه به کشور ایران کن موقعیت جغرافیا رو متوجه شدی!!!!
United States of America
مبارز
۰۲:۳۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
آلبانی نشین مزدور به توچه ، پس چرا گُه می خوری و فضولی می کنی. بتامرگ تولانه ت تا به زودی بمیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
چرا کامنت این بی ادب تأیید میشه ولی کامنت محترمانه ما تأیید نمیشه؟
United States of America
مبارز
۱۷:۰۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
گفتی ... جواب شنفتی
به قول ارباب های انگلیسیت : چشم در برابر چشم
به قول ایرانی ها : پاسخ سنگ کلوخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
بعضی ها میکن گند اهنین زده ولی هر موشک دست ساز صد دلار رو با پنج تا موشک پیشرفته خدا تومنی زده خب این خودش یک پیروزی چون اینطرف فقط صد دلاز هزینه کرده اونطرف کلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
این طرف چیز مهمتری به نام جان انسان رو از دست داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
خود فلسطینی ها باید بخوان اسرائیل ازبین بره .چون می ترسن این اتفاق نمی افته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
شما را باید در یک گالن الکل قرار بدهند تا این همه نبوغ یکباره هدر نرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
پول یهود صد سال هم بگذره تمومی نداره فقط یک مشت بدبخت این وسط قربانی میشن برا خاطر سه چهار نفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
راست گفتی ، مالیات های اروپا و آمریکا تمام نمی شود اما مقاومت و روحیه و جنگ صهیونیست ها حد اکثر 33 روز می باشد و تمام خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
بله، منتهی این سه چهار نفر از صهیونیست ها هستند که تا به حال چند دفعه حتی رئیس جمهور آمریکا رو نیز تهدید کرده‌اند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۲۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
مقاومت، بزن چک ر، تو پوزه اسرائیل منحوس
Germany
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
کاش دقیقه دقیقه نابودی جوانی مارو گزارش می دلدی دقیقه ای چند تا جوان ایرانی از کشور خارج میشه
دقیقه چند میلیون دلار به ضرر ما تموم میشه
با سیاست ها راه شما به ترکستان هست نه مکه و کربلا!
شما شیعه هستید ؟ شما ایرانی هستید؟
United States of America
مبارز
۰۲:۳۲ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
ما هم جوانیم و ...اما با غیرت و وطن دوست
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۴:۵۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
زمانی خواهد رسید به اذن خدا نماز را در بیت المقدس خواهیم خواند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
اینجا زیر باد کولر زورت میاد بخونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
بله، ولی نخوانیم، بلکه اقامه صلاة کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
ماشالا ضربه اخرو بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
رییس جهاد اسلامی فلسطین، تهران چه کار می کنه!؟! اومده گدایی!!؟؟ یانه فراریش دادید؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
اشتباه مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ددو
۱۴:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
همه رو روی هوا زدن که!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
بله زدن، ولی موشک چند دلاری را با موشکهای میلیون دلاری.......... این وسط کی ضرر کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
خدایا کجایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
مقاومت خیلی ضعیف عمل می کنه باید مستقیم مراکز تجمع صهیونیست ها رو هدف قرار بدن تا آمار تلفات دشمن بالا بره باید همون طور که صدای شیون و ناله ای مردم مظلوم فلسطین بلند میشه همین صدا هم از اسرائیل و خانه های آنها بلند باشه آن هم نه در یک خانه و دو خانه در هر کوچه و خیابان در هر محله .
سگ هار رو باید کشت. سنگ زدن فایده نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
به این راحتی نیست
رسانه های خودمون رو نبین همش از ضعف اسراییل میگن ، قوی ترین تسلیحات آمریکایی در اختیار اسراییل ه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
گنبد آهنین که همه ی راکت‌ها و منهدم میکنه چرا چرت تحویل مردم میدین
Switzerland
Matin
۱۵:۰۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
نگو که می‌خوای بگی این تصاویر هم فتوشاپه!!!! والا بخدا خود اسقاطیل هم مدعی نشده که آبکش آهنین میتونه صد در صد موشک و راکت ها رو منهدم. به نقل از خودشون(البته اگر اغراق نکرده باشن) این سامانه توانایی منهدون کردن ۹۳ درصد موشک ها رو داره اون هم در کوتاه مدت و در ابعاد کم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
زدند همه موشکهای چند دلاری فلسطین را، اما با چه هزینه ای؟ با موشکهای میلیون دلاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
در جنگ هزینه ها به نفع فلسطینیان است و مانند این است که یک موشک صد دلاری فلسطینی بیش از ده موشک هزار دلاری اسرائیل را ساقط کرده باشد
United States of America
مبارز
۰۲:۳۷ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
یک موشک و راکت الکی فلسطین نهایت 500 دلار هزینه داره ، در عوض گنبد حلبی رژیم اسهال ایل برای هر شلیک 150000 دلار هزینه می سازه ، تازه اگر موفق باشه
حالا بدبخت بیشعور مهاجرت کن به همون اسهال ایل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
حتی یکدانه از این راکتها از گنبد آهنین اسرائیل رد نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
از این بابت خیلی خوشحال نباش روزگاری فلسطینی ها فقط سنگ داشتند برای جواب دادن به تجاوزات رژیم منحوس صهیونیستی اسیاب به نوبت صبر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
من همیشه برام سوال بود که چرا اینها سنگ دارن و انها اسلحه و چطور در مقابل اسلحه اصلا میشه با سنگ موند بعدا که خودم چهارتا کتاب خوندم دیدم اینها زمین هاشون فروختن پول اش زدن بر بدن حالا دبه میکنن سنگ پراکنی میکنن وگرنه چرا خودشون ارتش و کشور ندارن سنگ بندازن؟ به هر حال به شما هم توصیه اکید دارم از چهار تا منبع مختلف کتاب بخونن فقط یک طرفه نرید به قلضی
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۶:۵۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
اشتباهی مثبت دادم . چرا خیلیاش به هدف میخوره البته اگه با توپ حمله کنند صدر صد به هدف میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
جناب 16:53 این توصیه را اول خودت بکار ببند بعد به دیگران بگو چون منابع فراتوان روسی و انگلیسی فراوان وجود دارد که کل اراضی فروخته شده فلسطینی کمتر از 9 درصد خاک فلسطین بوده است و مابقی تصاحب و اشغالگری با زور اسلحه انگلستان بوده است و امروزه بیش از 90 درصد اراضی فلسطین در چنگ اشغالگران است نه 9 درصد و اگر اخبار را دنبال کنید خواهید دید که همینک نیز هر روز چند خانه از فلسطینیان تخریب و تصاحب می شود ! در ثانی شما فرض کنید که گروهی بیایند در تهران 9 درصد شهر را بخرند آیا این می تواند جواز اعلام حاکمیت بر کل تهران باشد و مگر در طول تاریخ چنین چیزی سابقه داشته است ؟ و آیا مالکیت خاک یک کشور به معنی خذف حاکمیت یک کشور می تواند باشد و در این صورت چون بیش از 10 درصد خاک آمریکا در اختیار سیاه پوستان است آیا اجازه ادعای حاکمیت خواهند داشت؟ کمی تامل و درک عادلانه باید داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
خطاب به ناشناس ۱۶:۵۳ داری دروغ بزرگ صهیونیست ها را درمورد فروش فلسطین به صهیونیست ها را تکرار میکنی اگر کتابخوان بودی و اهل تحقیق که بسیار بعید میدانم حرف این صهیونیست های زن وبچه کش را باور نمیکردی میگویی چرا فقط سنگ دارند جوابش ساده است از بذل و بخشش های میلیاردی شیاطین دنیا از اسلحه و هر چیزی که دلشان بخواهد بی بهره اند این قانون وسنت خداوند است که اهل حق همیشه هیچ چیزی نداشته باشند و با همین بی چیزی بر اهل باطل پیروز شوند کمی تاریخ بخوان تا سفسطه نبافی بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
مرگ بر اسراییل
مرگ بر حمایت کننده های اسراییل
مرگ بر طرفداران اسراییل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
به امید خدا منظر لحظه موعود و شلیک صد هزار موشک هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
گرانی پدر ملت را درآورد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
حرف بی ربط
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۷:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
کار نیست پول نیست بیکاری بیداد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
شما ملت هستید؟ یا ستون پنجم دشمن و یا گزارش دهنده به تشویق دشمنان و روحیه بگیر ملت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
کار فراوونه مرده عمل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
میلاد عزیز ، کار برای یارو افغانستانی و عراقی در ایران هست اما برای شما نیست؟ یه کم عرضه و خون جگر می خواهد و علم و صرف فعل خواستن ، باید که از اندک شروع کرد تا به بسیار ها رسید این مسیر تمامی ملل در طول تاریخ بوده و خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
ناشناس 12:13 ، فلسطینان همین موشک ها که بیشتر مانند راکت هستند در بضاعت دارند در مقابل دشمن تا دندان مسلح و مجهز است پس به قول شما با چه چیز بترکونند ؟ خوشبختانه مردم و مسئولان فلسطین امروزه از هر زمان دیگر متحد تر هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
چه مسخره بازیه واقعا. مرگ یه بار شیون یه بار . بزنید بترکونید اسراییل رو . همه دنیارو مچل خودتون کردید. مردم فلسطین یه چیز میگن مسوولاشون یه چیز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
اسرائیل نابود شی متنفرم ازت صهیونیسم کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
چیزی دیگه ازاون ۲۵سال نمانده
باآل علی هرکه درافتاد ور افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
خطاب به ناشناس 13:35 امید که به بی غیرتی خود بخندی نه به مبارزان مظلوم و شهادت طلب راه حق
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۳۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
دمت گرم
مرگ بر اسرائیل و آمریکا و دوستانش در همه جا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
رژیم سفاک صهیونیستی خیلی پر رو تر از این حرفاست باید یه فکر اساسی واسش بشه چون با این چندتا ترقه نمیشه دندون های این غول بی شاخ و دم رو کشید وگرنه همین آش و همین کاسه روز از نو روزی از نو
United States of America
مبارز
۰۲:۴۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
یه بادکنکه بزرگه که روش عکس غول نقاشی شده
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
چرا در این وضعیت حساس رییس و فرمانده شان ایرانه؟
و در ضمن دیگر راکتهای مقاومت کارایی لازم را در مقابل گنبد آهنین ندارند باید فکر بهتری کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
تا وقتی چند تا موشک به مناطق حساس نزنن فایده ای نداره و اسرائیل بارها این حملات را تکرار خواهد کرد و فرماندهان رو ترور میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
جوری گفتی انتقام
فکر کردم ۲۰ تا اسرائیلی را کشتن
کامپیوتر اونا را خاموش کردن شد جواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
از این بابت خیلی خوشحال نباش روزگاری فلسطینی ها فقط سنگ داشتند برای جواب دادن به تجاوزات رژیم منحوس صهیونیستی اسیاب به نوبت صبر کن
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
دمت گرم از خنده ترکیدم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
خطاب به ناشناس۱۳:۰۲ چیزی که ازش ترکیدی حرص و جوشت بوده با دقت اخبارو مرور کن تا متوجه عمق ترکیدگی بشی خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
نابودی اسرائیل نزدیک است انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
انشالله زودتر شرش ازاین دنیا کنده بشه خوک کثیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
چند تا از صهیونیست ها کشته شدند؟ مهم اینه وگرنه 10 هزار تا هم موشک و راکت بندازن اگه تلفاتی نداشته باشه پشیزی ارزش نداره. امیدوارم این راکتها رو فقط به کوه و بیابان ننداخته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
همین موشکها اگه کشته هم نده چنان رعب و وحشتی ایجاد میکنه که از صد بار مردنشون بدتره
United States of America
مبارز
۰۲:۴۴ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
اگر آمریکا تلفات عین الجسد را داد اینها هم میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
باید موشک های مقاومت رادار گریز وخوشه ای شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
شما همونی نیستی که میگفت باید نیروگاه هسته ای رو بذاریم تو ریز تراشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر انگلیس
مرگ بر آل سعود
مرگ بر منافق
مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
مرگ بر کفتار کثیف نتانیاهووووووو و زنش خیکیش کثیف آشغال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
من موندم چرا پس 4 تا موشک از غزه به جاهای مهم اسرائیل نمیزنید؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
استشهادی خواستین هستم بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
منم هستم
آخرین اخبار