دیدار رئیس فدراسیون بدنسازی با استاندار کردستان

عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی امروز با استاندار کردستان دیدار کرد.

در این دیدار استاندار کردستان ضمن برشمردن توانمندی‌ها و استعداد‌های ورزشی استان گفت:کردستان از جمله استان‌هایی است که علیرغم برخوردار نبودن از امکانات و فضا‌های مناسب ورزشی، توانسته در بسیاری از رشته‌های ورزشی بدرخشد.

زارعی کوشا ادامه داد:همه تلاش، ما این است که با بهره‌گیری از امکانات و تقویت بستر‌های موجود کردستان را به جایگاه شایسته خود در حوزه ورزش برسانیم.

او آمادگی استان برای میزبانی مسابقات مختلف بین المللی در رشته‌های بدنسازی و پاورلیفتینگ را اعلام کرد.

در این دیدار رئیس فدراسیون بدنسازی جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تایید استعداد‌ها و پتانسیل‌های ورزشی در کردستان ابراز امیدواری کرد ورزشکاران کردستانی بتوانند در همه رشته‌ها و از جمله بدنسازی قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود را در سطح ملی و بیت المللی به نمایش بگذارند.

استاندار کردستان از اعلام آمادگی استاندار کردستان برای میزبانی مسابقات نیز قدردانی کرد و این رویکرد را فرصتی برای معرفی توانمندی‌ها و استعداد‌های استان کردستان دانست.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور امروز به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان با نماینده ولی فقیه در  استان نیز دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در این دیدار اظهار داشت: حوزه ورزش در پیشگیری جوانان از آسیب های اجتماعی نقش موثری دارد و توسعه این بخش از اهمیت زیادی برخوردار است و ما نیز با تمام ظرفیت و توان از مجموعه ورزش استان در راستای برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در کردستان حمایت و کمک خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.