بناهای غیرمجاز در ۵۷ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ قلع و قمع شد

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی البرز گفت: ۵۷ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ دیروز چهارشنبه از دست سودجویان خارج و مصادیق تغییر کاربری‌های غیرمجاز در این عرصه قلع و قمع شد.

الماسی مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی البرز گفت: دیروز با دستور مقام قضایی شهرستان ساوجبلاغ و با حضور ماموران نیروی انتظامی و مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان ۵۷ هکتار از اراضی کشاورزی در روستای آردهه واقع در بخش چندار ساوجبلاغ اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی اجرا شد.

او می گوید: در اجرای این عملیات بیش از ۱۷ مورد دیوارکشی غیرمجازبه طول سه هزار و ۲۰۰ متر، ۲ مورد بنای غیرمجاز در حال ساخت به مساحت ۱۵۰ متر مربع، بیش از هفت مورد محوطه سازی به مساحت ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع، یک مورد آلاچیق به مساحت ۱۲ مترمربع، بیش از ۱۲ مورد دپوی غیرمجاز مصالح با سطح اشغال شده یک هزار و ۲۰۰ مترمربع، پی کنی و گودبرداری برای ساخت سه  مورد استخر به مساحت ۱۲۰ مترمربع تخریب شد.

الماسی ارزش مالی این اراضی را ۷۵ میلیارد تومان عنوان کرد.

به گفته مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی البرز از مجموع ۶۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی البرز ، حدود ۲۰ هزار هکتار آن مربوط به شهرستان ساوجبلاغ است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.