رسیدگی به ۹۰ پرونده تخلفات محصولات لبنی در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از رسیدگی به ۹۰ پرونده تخلفات مربوط به محصولات لبنی در استان خبر داد و گفت: متخلفان بالغ بر ۲۶۷ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

غلامرضا سالاری گفت: غیر از ۴ کالای لبنی که با مجوز ستاد تنظیم بازار قیمت گذاری شده، افزایش دیگر محصولات لبنی غیرقانونی بوده و در صورتیکه تولیدکننده‌ای اقدام به افزایش غیرقانونی محصولات خود کرده باشد با مجازات سنگینی مواجه خواهد شد.

او گفت: ریاست سازمان تعزیرات حکومتی دستور ویژه‌ای را برای بررسی فوری قیمت محصولات لبنی و برخورد با متخلفان این حوزه صادر کردند که در این راستا تعزیرات حکومتی استان اقدام به تشدید گشت‌های نظارتی از کلیه کارخانجات و تولید کنندگان محصولات لبنی در سطح استان کرده است.

سالاری گفت: محصولات لبنی به عنوان بخش مهمی از سبد کالا‌های اساسی خانوار، مورد حمایت دولت است که با توجه به افزایش اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی از سوی سران قوا، پرونده‌های متشکله با موضوع گرانفروشی لبنیات، خارج از نوبت رسیدگی و جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان گرانفروشی برای متخلفان اعمال خوهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از رسیدگی به ۹۰ پرونده تخلفات مربوط به محصولات لبنی در تعزیرات استان خبر داد و گفت: عمده این پرونده‌ها با موضوع گرانفروشی تشکیل و متخلفان بالغ بر ۲۶۷ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار