تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای بازی‌های آسیایی کره جنوبی آماده می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران گفت: اردوی این تیم با حضور ۳۰ فوتبالیست از سراسر کشور در ارومیه در حال برگزاری است و این فوتبالیست‌ها برای مسابقات آسیایی کره جنوبی آماده می‌شوند.

قادر تیموری گفت: بازی‌های آسیایی ۱۰ تا ۲۰ آبان امسال در شهر سئول کره جنوبی برگزار می‌شود و تیم قصد دارد با آماده سازی و انجام تمرینات مستمر خود را برای ارائه نمایش در خور نام ایران در این مسابقات مهیا کند.

وی ادامه داد: از بین این ۳۰ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی یک بازیکن از شهر ارومیه بوده و باقی از استان‌های مختلف کشور هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران گفت: در نهایت بعد از پنج اردوی دیگر در مجموع ۲۶ بازیکن انتخابی، به پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در کره جنوبی اعزام می‌شوند.

تیموری اظهار کرد: اردوی برگزار شده به میزبانی شهرستان ارومیه نخستین اردو بوده و از کیفیت و زمین مناسبی برخوردار است و هیات استان در این راستا تلاش بسیاری کرده است.

وی یادآور شد: اردوی بعدی نیز ۲۱ تا ۳۰ ماه جاری در استان اردبیل برگزار خواهد شد و امید می‌رود با تقویت تیم به مقام مورد نظر در مسابقات آسیایی دست یابیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.