رسالت مهم بسیج در تربیت نیروی انسانی مومن، عاقل و انقلابی برای کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: مهم‌ترین هدف تشکیلات بسیج، تربیت نیروی انسانی مومن، عاقل و انقلابی برای کشور است.

رضا قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: مهم‌ترین هدف تشکیلات بسیج، تربیت نیروی انسانی مومن، عاقل و انقلابی برای کشور بوده که در این راستا، در طول مسیر ۴۳ ساله انقلاب با وجود تلاش‌ها و اقدامات بدخواهانه دشمنان، بسیار موفق عمل کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در نشست هم‌اندیشی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان گفت: مردم با انقلاب اسلامی، کشور را از تاراج بیگانگان و دشمنان نجات دادند و به همین دلیل دشمنان در ۴ دهه گذشته دائما ایران را به روش‌های مختلف، تنبیه کرده‌اند.

پیشرفت‌های امروز کشور زیر فشار تهدیدات دشمنان حاصل شده است

قاسمیان گفت: پیشرفت‌های امروز کشور در شرایط عادی حاصل نشده، بلکه زیر فشار تهدید‌ها و تهاجم نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دشمن، ایران پیشرفت‌ها و موفقیت‌های مختلفی را در حوزه‌های گوناگون کسب کرده است.

او می‌گوید: دشمنان در ۴ دهه گذشته مرتب مشغول بوده‌اند تا کارآمدی نظام را در اذهان عمومی مخدوش کرده و اراده مردم را نسبت به توانمندی‌های داخلی متزلزل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ملت ایران در طول انقلاب، در مقابله با تهدیدات و تحریم‌های دشمنان مقاومت بی‌نظیری داشته‌اند و در حال حاضر مردم بسیاری از کشور‌ها از ملت ایران به‌عنوان الگوی مقاومت در برابر تحریم‌ها یاد کرده و عمل می‌کنند.

اهمیت حفظ همدلی و اتحاد برای پیشبرد پروژه‌های مهم و تاثیرگذار

قاسمیان گفت: با توجه به اقدامات انجام‌گرفته در راستای توسعه و آبادانی استان اردبیل، حفظ همدلی و اتحاد برای پیشبرد پروژه‌های مهم و تاثیرگذار استان حائز اهمیت است.

او می‌گوید: باید با ایجاد موازنه مثبت و فراتر از جناح‌بندی‌های سیاسی، تعهدات و خط قرمز‌هایی برای تضمین پیشرفت و حفظ منافع استان مشخص نموده و همه خواص و عقلا و جریانات سیاسی و اجتماعی استان بر اساس آن گام برداریم.

لازم به ذکر است؛ در این نشست نادر رحیمی به‌عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید کوه کمری ادارات کل استان اردبیل معرفی شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.