رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

می‌خواهیم از عنوان قهرمانی خود در قونیه دفاع کنیم/ وضعیت جسمانی برادران عالمیان خوب است

علی قارداشی گفت: امیدوارم بتوانیم قهرمانی خود را در بخش انفرادی و دوبل تنیس روی میز، در بازی‌های کشور‌های اسلامی تکرار کنیم.

مهرداد علی‌ قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفت وگو با  خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارزیابی اش از نتایج تیم ملی تنیس روی میز در بازی‌های کشور‌های اسلامی گفت: تا جایی که اطلاع دارم تیم‌های مطرحی در این مسابقات شرکت می‌کنند، اما ما هم تیم ملی قدرتمندی را روانه این مسابقات می‌کنیم و ان شا الله بتوانیم قهرمانی در انفرادی و دوبل دوره قبل را  تکرار  کرده و از عنوان قهرمانی خود در قونیه دفاع کنیم. به نظرم این موضوع دور از دسترس نیست.

او درباره وضعیت برادران عالمیان برای حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی گفت:  متاسفانه تست کرونای نوشاد و نیما عالمیان  چند روز پیش  مثبت شده بود، اما تست مجدد آن‌ها در بابل منفی شد و در تمرینات حضور یافتند. همچنین مسئولان فدراسیون پزشکی روز گذشته  با حضور در اردوی تیم ملی از ملی پوشان تست PCR  گرفتند که خوشبختانه  برادران عالمیان از لحاظ جسمانی وضعیت مناسبی دارند.   

رئیس  فدراسیون تنیس روی میز درباره حضور لطف‌الله‌نسبی در کلاس‌های مربیگری سوئد گفت: قرار است کلاس پیشرفته مربیگری به میزبانی فدراسیون جهانی برگزار شود و ۱۲ مربی هم در این دوره از کشور‌های مختلف حضور دارند و لطف الله نسبی هم به عنوان نماینده کشورمان در این کلاس شرکت می‌کند. تسلط به زبان انگلیسی و ۵ سال سابقه حضور در تیم ملی تنیس روی میز جزو شروط حضور در  این کلاس است، که خوشبختانه لطف الله نسبی ۷ سال در تیم ملی فعالیت داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار