۳ مجتمع آبرسانی گرفتار سیل در سیستان و بلوچستان وارد مدار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از وارد مدار شدن سه مجتمع آبرسانی بخش کله‌گان شهرستان گلشن با همدلی مردم و نیرو‌های آبفا در شبانه روز گذشته خبر داد.

علیرضا قاسمی گفت: با تداوم بارش‌های سیل‌آسا در هفته جاری، بسیاری از تاسیسات آبرسانی جنوب استان از جمله شهرستان سراوان و گلشن آسیب دید یا از مدار بهره‌برداری خارج شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و آماده باش نیرو‌های عملیاتی آبفا، در هر نقطه‌ای که حوادث در بازدید‌های میدانی مشاهده یا از سوی مردم گزارش شد به صورت فوری اقدام‌های لازم نسبت به رفع آن صورت گرفت تا هر چه سریعتر وضعیت شبکه آب آشامیدنی اهالی شهر‌ها و روستا‌های آسیب دیده پایدار شود.
وی بیان کرد: از آنجایی که خطوط پمپاژ و انتقال شبکه آبرسانی مرکز بخش کله‌گان بر اثر بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه از مدار بهره‌برداری خارج شده بود با همت و تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های تاسیسات آبفای سراوان نسبت به راه‌اندازی مجدد آن و خدمات‌رسانی به مردم اقدام شد.
مدیرعامل آبفا سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این حادثه سه مجتمع آبرسانی بخش کله‌گان شامل فهره و ایبیک، بند ولجی و کله‌هوک دچار آسیب شده بود که شب گذشته وارد مدار و مشکل آب آشامیدنی ساکنان این منطقه مرتفع شد.
وی ضمن تقدیر از همکاری و همدلی مردم کله‌گان جهت رفع حوادث ایجاد شده، افزود: برخی از اهالی نیز با تجهیزاتی که در اختیار داشتند به کمک نیرو‌های آبفا آمدند تا در شرایط سخت و سیلابی بودن معابر در کنارشان باشند و عملیات تسریع شود.
قاسمی خاطرنشان کرد: طی مدت ترمیم شبکه آبرسانی کله‌گان، آب مورد نیاز مردم روستا‌های آسیب دیده از طریق مخازن تامین می‌شد تا از نظر آبی دچار مشکل نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار