نظامیان آمریکایی بار دیگر نفت سوریه را غارت کردند

نظامیان آمریکایی محموله جدیدی از نفت سوریه را از میدان‌های نفتی سوریه غارت و آن را به پایگاه‌های خود در شمال عراق منتقل کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد: نظامیان آمریکایی محموله جدیدی از نفت سوریه را با استفاده از مخازن و تانکر‌های حامل مقادیر زیادی نفت از میدان‌های نفتی سوریه غارت و آن را به پایگاه‌های خود در شمال عراق منتقل کردند.

منابع محلی اعلام کردند یک ستون از خودرو‌های سنگین از جمله تانکر‌های حامل نفت سرقتی و کامیون‌ها صبح امروز از طریق گذرگاه مرزی الولید با پشتیبانی چندین دستگاه خودرو نظامی، خاک سوریه را به سوی خاک عراق ترک کردند.

نظامیان آمریکایی همچنان به چپاول و غارت غلات و منابع نفتی و حیوانی سوریه ادامه می‌دهند و آن‌ها را از طریق گذرگاه‌های غیرقانونی که نیرو‌های کرد موسوم به قسد ایجاد کردند به خارج از سوریه قاچاق می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۷:۱۲ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
سازمان ملل متحد خیانتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در سوریه بوده است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا و متحدانش در سوریه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
برنامه هسته ای تل آویو بایدتحت پادمان آژانس اتمی قرار گیرد
۰۷:۱۰ ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
برنامه هسته ای تل آویو بایدتحت پادمان آژانس اتمی قرار گیرد
ایجاد منطقه عاری از سلاح هسته‌ای جزء لاینفک از تعهدات کشورهای عضو این معاهده است.
رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در منطقه غرب آسیا است و با حمایت‌های آمریکا برنامه تسلیحات هسته‌ای خودش را از نظارت‌های بین‌المللی دور نگاه داشته است.
برخی گمانه زنی ها نشان می دهد که رژیم صهیونیستی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ کلاهک اتمی داشته باشد. این در حالی است که کارشناسان پیش بینی می‌کنند که تاکنون این رقم دو برابر شده باشد.
رژیم صهیونیستی تاکنون به طور رسمی در اختیار داشتن تسلیحات اتمی را کتمان کرده است. برنامه های اتمی رژیم موقت صهیونیستی از دهه شصت میلادی هنگامی که برای اولین بار بهره‌برداری از «راکتور اتمی دیمونا» را در صحرای «نقب» آغاز کرد، موضوع اصلی ارزیابی اطلاعاتی بوده است.
جامعه بین المللی در قالب قطعنامه های مصوب آژانس و کنفرانس بازنگری معاهده عدم اشاعه هسته ای خواستار پیوستن فوری این رژیم به ان پی تی و قرار گرفتن کلیه تاسیسات هسته ای آن تحت نظارت کامل پادمانهای آژانس شدند و رژیم صهیونیستی طی سالهای گذشته با نادیده گرفتن درخواست مشروع جامعه بین المللی و با حمایت برخی کشورها بویژه آمریکا با نقض آشکار همه قوانین و مقررات بین المللی به پبشبرد برنامه هسته ای نظامی خود ادامه داده است.
برنامه پیشرفته نظامی اتمی رژیم آپارتاید اسرائیل و استمرار استنکاف رژیم از قراردادن تأسیسات هسته‌ای خود تحت پادمان جامع و عدم الحاق به معاهده عدم اشاعه، تهدید جدی علیه امنیت بین‌المللی و رژیم عدم اشاعه است. انتظار می‌رود آژانس وفق اساسنامه‌اش به مسؤولیت خود در این زمینه عمل کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۱:۱۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در سوریه فقط نفت را غارت می کند و هم همه از تروریست ها در سوریه حمایت نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
مگر سوریه خودش تصمیم گیر ندارد که ما باید سنگشو به سینه بزنیم اونا مشکل خودشون رو دارن ماها هم مشکل خودمون رو داریم یه فکری بفکر همین داخلیا بکنین که پولای بیت المال رو چپاول میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
چرا دولت سوریه اعتراض نمی کنه چرا سازمان بین الملل هیچی نمیگه اصلا صحت این تا چه حدی لعنت خدا بر رژیم تروریستی امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
بیچاره ملتی که ضعیف باشه گرگ ها و کفتارها خونشون رو می مکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
دقیقا مثل کشور خودمان که توسط چین و روسیه در حال غارت هست و همه سکوت کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
چهره واقعی امریکا . در روز روشن دزدی میکند و غارتگری . تئو ریزه هم میکند . توجیه هم میکند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
نظامیان امریکایی سالهاست که نفت سوریه را برداشت مکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
از بی عرضگی سوریهاست
آخرین اخبار