فشنگچی: دلالان رقم قرارداد بازیکنان بی کیفیت را بالا می برند

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: بازیکنان بی کیفیت با کمک دلالان قیمت قرارداد خود را افزایش می‌دهند.

امیر حسین فشنگچی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره مبلغ قرارداد بالای بازیکنان در نقل و انتقالات گفت: دلالان باعث می‌شوند که بازیکنان بی کیفیت رقم قرارداد خود را بالا ببرند و آن‌ها نیز از آب گل آلود ماهی می‌گیرند و قرارداد‌های نجومی با تیم‌ها می‌بندند.

فشنگچی درباره شفاف سازی مبالغ قرارداد بازیکنان گفت: اگر معلوم شود بازیکنی ۲۰ میلیارد تومان می‌گیرد، اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. برخی از بازیکنان لیاقت حضور در تیم‌های بزرگ را ندارند، اما با این بازیکنان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان قرارداد می‌بندند. دلالان این وسط پول زیادی به دست می‌آورند.

برخی از باشگاه ها سقف قرارداد را دور می زنند 

او درباره تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان گفت: به نظرم برخی از باشگاه‌ها سقف قرارداد را دور می‌زنند. همچنین این موضوع از دست همه خارج شده است و بعضی‌ها در داخل و خارج از باشگاه‌ها نفوذ دارند و بستن قرارداد یک سر ۲ برد برای آن‌ها است.

تیم پرسپولیس باید مهاجم گلزن جذب کند 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات گفت: تیم پرسپولیس بازیکنان مطرحی جذب کرده و تیم خوبی بسته است، اما همچنان این تیم در خط حمله مشکل دارد و باید مهاجم گلزن جذب کند.

رقابت با تیم های سپاهان و فولاد در جذب بازیکن سخت است 

فشنگچی درباره دلخوری یحیی گل محمدی از جذب نشدن مهاجم خارجی گفت: به هر حال جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت سخت است. همچنین تیم‌های سپاهان و فولاد دستشان برای خرید بازیکنان خارجی با کیفیت باز است و همین موضوع رقابت را با این تیم‌ها سخت می‌کند.

او درباره اظهارات معاون باشگاه پرسپولیس مبنی بر کارشکنی برای جذب مهاجم خارجی گفت: من اطلاعی در این باره ندارم. البته بازیکنان خارجی فصل گذشته کیفیت چندانی نداشتند. اگر باشگاه پرسپولیس بتواند یک مهاجم خارجی شاخص جذب کند بهتر از این است که چند بازیکن خارجی بگیرد که کیفیت چندانی نداشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار