دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر، در شهرستان البرز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از دستگیری ۴ خرده فروش و کشف ۷ کیلو ۹۰۰ گرم تریاک، در شهرستان البرز خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان البرز را شناسایی کردد و دستگیری آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد، متهمان به منظور تهیه مواد مخدر با یکی از قاچاقچیان سابقه دار قرار گذاشته و قصد خرید مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را دارند، که بلافاصله با هماهنگی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز به محل قرار اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه، ۶ کیلو ۴۰۰ گرم تریاک کشف و ۳ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان "البرز" در اقدامی دیگر یکی از خرده فروشان مواد در شهر الوند را شناسایی و در بازرسی از مخفیگاه وی یک کیلو ۵۰۰ گرم تریاک به همراه تعدادی آلات و ادوات مربوط به توزین و فروش مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ علی بیگی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها ۲ دستگاه خودرو سواری پی کی و پژو ۴۰۵ توقیف شد، خاطرنشان کرد: هر ۴ متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.