نظارت ۲۴ ساعته بر ایستگاه‌های تفریحات دریایی

تمام استراحتگاه‌ها و ایستگاه‌های تفریحات دریایی مازندران ۲۴ ساعته نظارت می‌شوند.

مهدی ایزدی سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: نظارت بر تمام استراحتگاه‌ها و ایستگاه‌های تفریحات دریایی و سواحل مازندران به طور ۲۴ ساعته توسط کارشناسان مجرب اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در حال انجام است.

او با اشاره به این مطلب که استفاده از ظرفیت‌های سواحل با رویکرد توسعه گردشگری و تبدیل نوار ساحلی به مناطق جذب گردشگر و رشد اقتصاد محلی از اهداف پیش رو در این اداره‌کل است؛ افزود: نظارت مستمر و ۲۴ ساعته ایستگاه‌ها و مراکز تفریحات دریایی بخشی از فعالیت‌های این اداره در فصول گرما و پیک مسافر محسوب می‌شود.

ایزدی گفت: طرح‌های توریستی و گردشگری باید به بازگشت‌پذیری گردشگر و افزایش رغبت گردشگران؛ کاهش تلفات، رعایت ارزش‌های اسلامی توجه کنند که رعایت این موارد نیز نیازمند مدیریت در نوار ساحلی است.

او افزود: سواحل مازندران همواره مورد توجه ویژه بوده است اما در موضوع فعالیت تفریحات دریایی نظیر جت اسکی و چهارچرخ شرایطی پیش آمده که باید با نظارت دقیق‌تر دستگاه‌های اجرایی و لزوم فعالیت در جایگاه‌های دارای مجوز؛ این نگاه و توجه به طور ویژه‌تر و خاص‌تر حفظ شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: مدیریت جانمایی و نظارت گسترده بر فعالیت‌های دریایی، رکن اصلی سالم‌سازی ساحل و دریا است.

تعداد ۵۶ ایستگاه تفریحات دریائی در کل نوار ساحلی استان مازندران مستقر هستند که آماده سرویس‌دهی به می‌باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.