درخشش دختران نوجوان هندبالیست ملایری در میدان جهانی

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران با درخشش هندبالیست های نوجوان ملایری با کسب دومین پیروزی در مسابقات جهانی در آستانه صعود تاریخی قرار دارد.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران ساعت ۱۹ دیروز به مصاف تیم سنگال رفت و  با نتیجه ۳۹ بر ۲۹ از سد این تیم عبور کرد و در آستانه صعود تاریخی به جمع ۱۶ تیم برتر رقابت‌ها قرار گرفتند.

در این بازی «سبا زنگنه» و «الناز یار محمد توسکی» هر ۲ از ملایر در ترکیب تیم ملی کشورمان به میدان رفتند.

«الناز یارمحمد توسکی» دروازبان تیم ملی هندبال  نیز مثل دیدار روز شنبه برابر ازبکستان عملکرد فوق العاده‌ای داشت و با ۴۴ درصد موفقیت و مهار ۱۵ ضربه حریف، یکی دیگر از ارکان پیروزی ایران برابر سنگال بود.

بهترین بازیکن این مسابقه نیز کسی نبود جز فاطمه مریخ که مانند بازی قبلی درخشان ظاهر شد و با به ثمر رساندن ۱۲ گل، نقش مهمی در این پیروزی ایفا کرد.

 نهمین دوره هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان در حالی از دیروز در شهر اسکوپیه مقدونیه شمالی آغاز شده است که دختران ملی پوش کشورمان نیز  نخستین بار در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده اند.

ملی پوشان کشورمان که فروردین ماه امسال با قهرمانی تاریخی در قهرمانی نوجوانان آسیا، جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آوردند، شنبه در نخستین دیدار خود در گروه B رقابت‌ها با نتیجه ۴۷ بر ۳۱ از سد ازبکستان گذشتند.

برچسب ها: ورزش ، هندبال ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.